Gerillamarketing

A gerillamarketinget eredeti értelmezésében a kisvállalatok marketingjének tekintették, akik piaci jelenlétük megtartása és/vagy növelése érdekében gerillamarketing tevékenységet folytattak, azaz merész eszközökkel hívták fel magukra a figyelmet. A gerillamarketing jelenleg több területet foglal magába, és bármely vállalat indíthat ilyen kreatív kampányt. A gerillamarketing főbb ágai a következők: buzz, ambient, vírusrmarketing, astroturfing, direkt marketing, hype – eseménymarketing. Ennek a marketingnek a lényege a kreativitás, a szokatlanság és sok esetben a merészség. Lényege, hogy feltűnést keltsen, és sok esetben elgondolkodtassa a fogyasztót.

 

A gerillamarketing lényege, hogy kitűnjünk versenytársaink közül olyan területeken, melyeket még vélhetően senki sem próbált ki. A lépéshez komoly előkészítésre és megfontoltságra van szükség. Cégünk már a gerillamarketing magyarországi megjelenése óta komolyan foglalkozik kisebb és nagyobb kampányok tervezésével és kivitelezésével. 

  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.
  • Így támogasd rendezvényed a közösségi médiábanA tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.