Gerillamarketing

A gerillamarketinget eredeti értelmezésében a kisvállalatok marketingjének tekintették, akik piaci jelenlétük megtartása és/vagy növelése érdekében gerillamarketing tevékenységet folytattak, azaz merész eszközökkel hívták fel magukra a figyelmet. A gerillamarketing jelenleg több területet foglal magába, és bármely vállalat indíthat ilyen kreatív kampányt. A gerillamarketing főbb ágai a következők: buzz, ambient, vírusrmarketing, astroturfing, direkt marketing, hype – eseménymarketing. Ennek a marketingnek a lényege a kreativitás, a szokatlanság és sok esetben a merészség. Lényege, hogy feltűnést keltsen, és sok esetben elgondolkodtassa a fogyasztót.

 

A gerillamarketing lényege, hogy kitűnjünk versenytársaink közül olyan területeken, melyeket még vélhetően senki sem próbált ki. A lépéshez komoly előkészítésre és megfontoltságra van szükség. Cégünk már a gerillamarketing magyarországi megjelenése óta komolyan foglalkozik kisebb és nagyobb kampányok tervezésével és kivitelezésével. 

  • Mi a legfontosabb járványhelyzet idején? Hát a kekszLényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy felhalmozás alatt a háztartási kekszből 50 százalékkal nőtt a forgalom, és az extrudált kenyerekből is ennyivel több fogyott. Az adatok azt mutatják, hogy nem egyszeri vásárlásokról volt szó, hiszen ezekből az élelmiszerekből tartósan többet adnak el a boltokban, mint egy éve.
  • Nagydíjat kapott az AGROmashEXPO-n a mAXI-MAPA 2021. március 3. és 6. között megrendezésre kerülő virtuális AGROmashEXPO termékversenyén Hazai Termékfejlesztési Díj kategóriában Nagydíjat kapott az AXIÁL Kft. mAXI-MAP megoldása.
  • Újra terjed a #DeleteFacebook mozgalomMindenkit sokkhatásként ért az ausztrál hírtartalmak korlátozásáról szóló Facebook bejelentés. Minden hírt kitiltanak az ausztrál hírfolyamokról, illetve globális tiltólistára kerülnek az ausztrál sajtótermékek anyagai.