Gerillamarketing

A gerillamarketinget eredeti értelmezésében a kisvállalatok marketingjének tekintették, akik piaci jelenlétük megtartása és/vagy növelése érdekében gerillamarketing tevékenységet folytattak, azaz merész eszközökkel hívták fel magukra a figyelmet. A gerillamarketing jelenleg több területet foglal magába, és bármely vállalat indíthat ilyen kreatív kampányt. A gerillamarketing főbb ágai a következők: buzz, ambient, vírusrmarketing, astroturfing, direkt marketing, hype – eseménymarketing. Ennek a marketingnek a lényege a kreativitás, a szokatlanság és sok esetben a merészség. Lényege, hogy feltűnést keltsen, és sok esetben elgondolkodtassa a fogyasztót.

 

A gerillamarketing lényege, hogy kitűnjünk versenytársaink közül olyan területeken, melyeket még vélhetően senki sem próbált ki. A lépéshez komoly előkészítésre és megfontoltságra van szükség. Cégünk már a gerillamarketing magyarországi megjelenése óta komolyan foglalkozik kisebb és nagyobb kampányok tervezésével és kivitelezésével. 

  • Árpádházi Szent Erzsébet rózsájával köszöntik Ferenc pápátGödöllő, 2023. április 27. – A budapesti látogatás alkalmából Novák Katalin köztársasági elnök három különleges Árpádházi Szent Erzsébet rózsatövet ajándékoz Őszentsége Ferenc pápának. Az ajándékozás nagy örömet jelent a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem közösségének, hiszen ezt a gazdagon virágzó, igen ellenálló rózsafajtát az egyetemhez tartozó Budatétényi Rózsakert alapítója, Márk Gergely nemesítette.
  • A cégeknek továbbra is megéri napelemes erőmű-rendszert telepíteniAkár 2-5 év alatt megtérülhet az energiaköltségeket optimalizáló beruházás az A1 Csoport számításai szerint, de elsősorban olyan vállalkozások számára, amelyek nyitottak a saját működésük újragondolására.
  • Kedvező irányt vett a lakáshitelek kulcsfontosságú mutatójaKedvező irányba mozdultak el a lakáshitelek kamatát, végső soron pedig a havi törlesztőrészletet nagyban befolyásoló úgynevezett BIRS-mutatók. Az 5, 10 és 20 éves futamidejű BIRS 1,9-2,3 százalékponttal csökkent az október végi csúcsokhoz képest. Ha tartósan alacsonyan maradnak a BIRS-kamatok, az kedvező irányba terelheti a lakáshitelek kamatait. Bár a bizonytalanabbá váló gazdasági helyzet, a korábbi időszakhoz képest magasabb kamatszintek visszafogják a hitelkeresletet, a bankok közötti verseny javíthatja a lakáshitel-felvételt tervezők helyzetét.