Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor!

 

Van tehát még egy kis ideje annak, aki úgy érzi, szívesen megmérettetné online felületét a marketing szakma nagyjai előtt. A bírálati szempontok között fontos szerepet játszik a dizájn, a kreativitás, a felhasználói élmény és a reszponzivitás, valamint nagy figyelmet fordítanak a zsűrizés során a kategóriának megfelelő tartalomra is.

 

Varga István, a pályázat alapítója az alábbit mondta el az idei mezőnyről: „Jó látni, ahogy évről-évre megújul a magyar digitális világ, egyre professzionálisabb honlapokat neveznek a díjra. Ez azt mutatja, hogy folyamatosan erősödik a cégek digitalizációja. Szakmailag ismét erős év elé nézünk. Már nagyon várjuk a zsűrizést és természetesen a díjátadót is!”

 

A pályázatra idén is 25 kategóriában lehet nevezni, kizárólag magyar nyelvű honlapokkal a www.evhonlapja.hu weboldalon. Sőt, a weboldal ajánlás funkciónak köszönhetően október végéig még bárki ajánlhat nevezésre olyan honlapokat is, melyek szerinte érdemesek lennének a szakma díjára.

 

A pályázat során a Seoseeker mérőszámainak segítségével lehetőséget biztosítanak, hogy még a zsűrizés előtt minden pályázó elemezni tudja webes megjelenését, weboldalának tartalmi és formai elemeit is. Érdemes kihasználni a funkciót, hiszen akár ezen is múlhat a pályázat sikere!


A szervezők tehát október 31-én éjfélig várják a nevezéseket, az eredményhirdetésre pedig november 15-én egy állófogadás keretében kerül sor a Magyar Marketing Konferencia első estéjén, Budapesten. Azon az estén kiderül, mely cégek honlapjai nyerik el idén a 2017-es ’Az Év Honlapja’- díjakat.


Bővebb információ a www.azevhonlapja.hu oldalon, valamint az info@evhonlapja.hu e- mail címen.

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.