Fényes jövő a digitális out-of-home előtt

Az eMarketer várakozásai szerint az Egyesült Államok out-of-home költéseinek több mint fele digitális lesz, 3 éven belül.

A kutatócég a DOOH szektortól a következő évekre két számjegyű növekedést vár, amellyel az online és a mobil média mögött a harmadik leggyorsabb bővülés érhető el. Úgy kalkulálnak, az USA-ban 2,96 milliárd dollár lesz idén a digitális OOH piac árbevétele, ami 11%-kal haladja meg a tavalyi értéket. 2018-ban pedig elérhető a 4 milliárd dolláros piaci teljesítmény. A várakozások szerint 2018-ra az OOH költések mintegy 53 százaléka lesz digitális, jelenleg 41% ez az arány. 


Bryan Yeager, az eMarketer elemzője a nagyméretű digitális plakátoktól, és az interaktív éttermi, áruházi, reptéri képernyőktől vár igazán nagy növekedést. Hozzátette, a hirdetők annál több pénzt költenek a DOOH médiára, minél több inventory érkezik az online marketing területekre. Rossz hír viszont, hogy hiába impozánsak a DOOH ágazat növekedési kilátásai, a teljes hirdetési piacon a részesedés 2019-re 3,4%-ra fog csökkenni a jelenlegi 3,9-ről. A kutatócég ezt azzal indokolja, hogy a DOOH média növekedése mögött nem új források állnak, hanem meglévő, az OOH piacon tradicionálisan aktív cégek költései, illetve azok átszervezései - tudósított a warc.

/marketinginfo.hu/

/kép:wikipedia/

  • Mi a legfontosabb járványhelyzet idején? Hát a kekszLényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy felhalmozás alatt a háztartási kekszből 50 százalékkal nőtt a forgalom, és az extrudált kenyerekből is ennyivel több fogyott. Az adatok azt mutatják, hogy nem egyszeri vásárlásokról volt szó, hiszen ezekből az élelmiszerekből tartósan többet adnak el a boltokban, mint egy éve.
  • Nagydíjat kapott az AGROmashEXPO-n a mAXI-MAPA 2021. március 3. és 6. között megrendezésre kerülő virtuális AGROmashEXPO termékversenyén Hazai Termékfejlesztési Díj kategóriában Nagydíjat kapott az AXIÁL Kft. mAXI-MAP megoldása.
  • Újra terjed a #DeleteFacebook mozgalomMindenkit sokkhatásként ért az ausztrál hírtartalmak korlátozásáról szóló Facebook bejelentés. Minden hírt kitiltanak az ausztrál hírfolyamokról, illetve globális tiltólistára kerülnek az ausztrál sajtótermékek anyagai.