Fényes jövő a digitális out-of-home előtt

Az eMarketer várakozásai szerint az Egyesült Államok out-of-home költéseinek több mint fele digitális lesz, 3 éven belül.

A kutatócég a DOOH szektortól a következő évekre két számjegyű növekedést vár, amellyel az online és a mobil média mögött a harmadik leggyorsabb bővülés érhető el. Úgy kalkulálnak, az USA-ban 2,96 milliárd dollár lesz idén a digitális OOH piac árbevétele, ami 11%-kal haladja meg a tavalyi értéket. 2018-ban pedig elérhető a 4 milliárd dolláros piaci teljesítmény. A várakozások szerint 2018-ra az OOH költések mintegy 53 százaléka lesz digitális, jelenleg 41% ez az arány. 


Bryan Yeager, az eMarketer elemzője a nagyméretű digitális plakátoktól, és az interaktív éttermi, áruházi, reptéri képernyőktől vár igazán nagy növekedést. Hozzátette, a hirdetők annál több pénzt költenek a DOOH médiára, minél több inventory érkezik az online marketing területekre. Rossz hír viszont, hogy hiába impozánsak a DOOH ágazat növekedési kilátásai, a teljes hirdetési piacon a részesedés 2019-re 3,4%-ra fog csökkenni a jelenlegi 3,9-ről. A kutatócég ezt azzal indokolja, hogy a DOOH média növekedése mögött nem új források állnak, hanem meglévő, az OOH piacon tradicionálisan aktív cégek költései, illetve azok átszervezései - tudósított a warc.

/marketinginfo.hu/

/kép:wikipedia/

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.