Fényes jövő a digitális out-of-home előtt

Az eMarketer várakozásai szerint az Egyesült Államok out-of-home költéseinek több mint fele digitális lesz, 3 éven belül.

A kutatócég a DOOH szektortól a következő évekre két számjegyű növekedést vár, amellyel az online és a mobil média mögött a harmadik leggyorsabb bővülés érhető el. Úgy kalkulálnak, az USA-ban 2,96 milliárd dollár lesz idén a digitális OOH piac árbevétele, ami 11%-kal haladja meg a tavalyi értéket. 2018-ban pedig elérhető a 4 milliárd dolláros piaci teljesítmény. A várakozások szerint 2018-ra az OOH költések mintegy 53 százaléka lesz digitális, jelenleg 41% ez az arány. 


Bryan Yeager, az eMarketer elemzője a nagyméretű digitális plakátoktól, és az interaktív éttermi, áruházi, reptéri képernyőktől vár igazán nagy növekedést. Hozzátette, a hirdetők annál több pénzt költenek a DOOH médiára, minél több inventory érkezik az online marketing területekre. Rossz hír viszont, hogy hiába impozánsak a DOOH ágazat növekedési kilátásai, a teljes hirdetési piacon a részesedés 2019-re 3,4%-ra fog csökkenni a jelenlegi 3,9-ről. A kutatócég ezt azzal indokolja, hogy a DOOH média növekedése mögött nem új források állnak, hanem meglévő, az OOH piacon tradicionálisan aktív cégek költései, illetve azok átszervezései - tudósított a warc.

/marketinginfo.hu/

/kép:wikipedia/

  • Ami az állásinterjún azonnal kiderülMinden vállalkozás csak olyan jó lehet, amilyenek a munkatársai. Kulcskérdés ezért, kit veszünk fel - és előtte  hogyan mérjük fel a jelentkező képességeit, jellemét. Néhány tanács, amerikai szakembertől. David Walker, egy nagy ingatlanközvetítő cég vezetője sok embert vett már fel és azt mondja: a lényeg, hogy megkülönböztessük, ki a jó eladó – és ki az, aki  csak magát tudja jól eladni… Walker általában néhány alapvető kérdést tesz fel a jelentkezőknek, hogy ezt el tudja dönteni.  
  • Íme 2017 legjobb honlapjai! 16. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 201 nevezés érkezett.
  • Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat! Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor!