Fényes jövő a digitális out-of-home előtt

Az eMarketer várakozásai szerint az Egyesült Államok out-of-home költéseinek több mint fele digitális lesz, 3 éven belül.

A kutatócég a DOOH szektortól a következő évekre két számjegyű növekedést vár, amellyel az online és a mobil média mögött a harmadik leggyorsabb bővülés érhető el. Úgy kalkulálnak, az USA-ban 2,96 milliárd dollár lesz idén a digitális OOH piac árbevétele, ami 11%-kal haladja meg a tavalyi értéket. 2018-ban pedig elérhető a 4 milliárd dolláros piaci teljesítmény. A várakozások szerint 2018-ra az OOH költések mintegy 53 százaléka lesz digitális, jelenleg 41% ez az arány. 


Bryan Yeager, az eMarketer elemzője a nagyméretű digitális plakátoktól, és az interaktív éttermi, áruházi, reptéri képernyőktől vár igazán nagy növekedést. Hozzátette, a hirdetők annál több pénzt költenek a DOOH médiára, minél több inventory érkezik az online marketing területekre. Rossz hír viszont, hogy hiába impozánsak a DOOH ágazat növekedési kilátásai, a teljes hirdetési piacon a részesedés 2019-re 3,4%-ra fog csökkenni a jelenlegi 3,9-ről. A kutatócég ezt azzal indokolja, hogy a DOOH média növekedése mögött nem új források állnak, hanem meglévő, az OOH piacon tradicionálisan aktív cégek költései, illetve azok átszervezései - tudósított a warc.

/marketinginfo.hu/

/kép:wikipedia/

  • Meggyre mentek a VOLT FesztiválonEljött a meggy, a barack, a ribizli, a paradicsom és a paprika szezonja, országszerte beérnek a hazai termelőknél a gyümölcsök és a zöldségek. Ezért most még fontosabb, hogy melyiket választjuk. Az idényzöldségek és idénygyümölcsök fogyasztásának fontosságára hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a soproni VOLT fesztiválon.  
  • Moratórium: drágább a leves, mint a hús – a hitelcsere jobb megoldásEgy 10 milliós hitel esetében összességében akár 2 millió forinttal is nőhet annak az ügyfélnek a teljes törlesztési terhe, aki él a kormány újabb moratórium hosszabbításával. A money.hu szakértői a bennmaradás helyett a hitelcserét ajánlják. Bár a kormány a hiteltörlesztési moratórium újabb 6 hónapos hosszabbításáról döntött, a money.hu szakértői szerint lassan már a rászorulóknak sem éri meg a további védernyő alatt maradás. A következő 6 hónap törlesztőmentessége ugyanis már majdnem többet visz, mint amennyit hoz.
  • Megjöttek a magyarok a SzigetreEddig a nemzetközi sztárok sorát tették közzé a Sziget szervezői, de most megérkezett a hazai fellépők legjava is, megújítva a fesztivál magyar zenei koncepcióját és kínálatát.