Fényes jövő a digitális out-of-home előtt

Az eMarketer várakozásai szerint az Egyesült Államok out-of-home költéseinek több mint fele digitális lesz, 3 éven belül.

A kutatócég a DOOH szektortól a következő évekre két számjegyű növekedést vár, amellyel az online és a mobil média mögött a harmadik leggyorsabb bővülés érhető el. Úgy kalkulálnak, az USA-ban 2,96 milliárd dollár lesz idén a digitális OOH piac árbevétele, ami 11%-kal haladja meg a tavalyi értéket. 2018-ban pedig elérhető a 4 milliárd dolláros piaci teljesítmény. A várakozások szerint 2018-ra az OOH költések mintegy 53 százaléka lesz digitális, jelenleg 41% ez az arány. 


Bryan Yeager, az eMarketer elemzője a nagyméretű digitális plakátoktól, és az interaktív éttermi, áruházi, reptéri képernyőktől vár igazán nagy növekedést. Hozzátette, a hirdetők annál több pénzt költenek a DOOH médiára, minél több inventory érkezik az online marketing területekre. Rossz hír viszont, hogy hiába impozánsak a DOOH ágazat növekedési kilátásai, a teljes hirdetési piacon a részesedés 2019-re 3,4%-ra fog csökkenni a jelenlegi 3,9-ről. A kutatócég ezt azzal indokolja, hogy a DOOH média növekedése mögött nem új források állnak, hanem meglévő, az OOH piacon tradicionálisan aktív cégek költései, illetve azok átszervezései - tudósított a warc.

/marketinginfo.hu/

/kép:wikipedia/

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.