Felkészülést indít ’Az Év Honlapja’!

A pályázati indulás és a legcélratörőbb online marketing trendek után érdeklődők számára workshopot rendez ’Az Év Honlapja’ - online és marketing kommunikációs 

pályázat. A “Hogyan legyen a Tiéd ‘Az Év Honlapja’ díj?” című felkészítő workshopot május 17-én délelőtt az Achat Premium Hotelben tekinthetik meg a résztvevők.

A bemutatók mindegyike azonnal hasznosítható ötleteket kíván nyújtani, melyeket a jelenlevők kérdéseikkel még inkább személyre szabhatnak. Az eseményt a zsűri elnöke, Dr. Eszes István fogja megnyitni a tartalom- és inbound marketinget kiértékelő beszédével. Az előadások között hallhatnak például az automatizált, botokkal vezérelt marketingről is, melyet Bonyhádi Gábor prezentál, a közösség bevonásának kiaknázatlan előnyeiről pedig Lévai Richárd fellépésében. Házi Csaba a User Experience szemlélet elsajátításáról és visszacsatolási lehetőségeiről, míg Papp Gábor az applikációkról fog beszélni mesterfokon.

 

A lehetséges nevezők mindent megtudhatnak a pályázat elemeiről, elbírálásáról és hasznos tanácsokkal, ötletekkel bővülve nagyobb esélyekkel indulhatnak neki az idei verseny kihívásainak. “A pályázó céltudatos felkészülése eredményezi a legjobb honlapokat nemcsak a versenyen, de a célközönsége köreiben is. Olyan workshopot kívánunk nyújtani a törekvő weboldal tulajdonosoknak és marketingeseknek, mellyel tömören és hatékonyan összefoglalva sokszorozhatjuk meg az eddigi digitális marketing hatékonyságukat. - nyilatkozta Varga István, a Pályázat Alapítója. A nevezést fontolgatóknak mindenképpen érdemes a részvétel, hiszen a specifikus prezentációk mellett minden kérdésükre pontos választ kapnak a szakmai zsűri tagjaitól.

 

A pályázat idén is tovább alakul és fejlődik, melyről legelőször a workshop résztvevői fognak értesülni. A felsoroltak mellett ezért is kiemelt szerepet játszik a workshop a felkészülés szempontjából.

 

A további információkért, a részletes programért és a regisztrációért, kérjük látogasson el ‘Az Év Honlapja’ hivatalos oldalára:

https://www.azevhonlapja.hu/workshop

 

A honlapod a holnapod!

 

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.