Felkészülést indít ’Az Év Honlapja’!

A pályázati indulás és a legcélratörőbb online marketing trendek után érdeklődők számára workshopot rendez ’Az Év Honlapja’ - online és marketing kommunikációs 

pályázat. A “Hogyan legyen a Tiéd ‘Az Év Honlapja’ díj?” című felkészítő workshopot május 17-én délelőtt az Achat Premium Hotelben tekinthetik meg a résztvevők.

A bemutatók mindegyike azonnal hasznosítható ötleteket kíván nyújtani, melyeket a jelenlevők kérdéseikkel még inkább személyre szabhatnak. Az eseményt a zsűri elnöke, Dr. Eszes István fogja megnyitni a tartalom- és inbound marketinget kiértékelő beszédével. Az előadások között hallhatnak például az automatizált, botokkal vezérelt marketingről is, melyet Bonyhádi Gábor prezentál, a közösség bevonásának kiaknázatlan előnyeiről pedig Lévai Richárd fellépésében. Házi Csaba a User Experience szemlélet elsajátításáról és visszacsatolási lehetőségeiről, míg Papp Gábor az applikációkról fog beszélni mesterfokon.

 

A lehetséges nevezők mindent megtudhatnak a pályázat elemeiről, elbírálásáról és hasznos tanácsokkal, ötletekkel bővülve nagyobb esélyekkel indulhatnak neki az idei verseny kihívásainak. “A pályázó céltudatos felkészülése eredményezi a legjobb honlapokat nemcsak a versenyen, de a célközönsége köreiben is. Olyan workshopot kívánunk nyújtani a törekvő weboldal tulajdonosoknak és marketingeseknek, mellyel tömören és hatékonyan összefoglalva sokszorozhatjuk meg az eddigi digitális marketing hatékonyságukat. - nyilatkozta Varga István, a Pályázat Alapítója. A nevezést fontolgatóknak mindenképpen érdemes a részvétel, hiszen a specifikus prezentációk mellett minden kérdésükre pontos választ kapnak a szakmai zsűri tagjaitól.

 

A pályázat idén is tovább alakul és fejlődik, melyről legelőször a workshop résztvevői fognak értesülni. A felsoroltak mellett ezért is kiemelt szerepet játszik a workshop a felkészülés szempontjából.

 

A további információkért, a részletes programért és a regisztrációért, kérjük látogasson el ‘Az Év Honlapja’ hivatalos oldalára:

https://www.azevhonlapja.hu/workshop

 

A honlapod a holnapod!

 

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.