Felkészülést indít ’Az Év Honlapja’!

A pályázati indulás és a legcélratörőbb online marketing trendek után érdeklődők számára workshopot rendez ’Az Év Honlapja’ - online és marketing kommunikációs 

pályázat. A “Hogyan legyen a Tiéd ‘Az Év Honlapja’ díj?” című felkészítő workshopot május 17-én délelőtt az Achat Premium Hotelben tekinthetik meg a résztvevők.

A bemutatók mindegyike azonnal hasznosítható ötleteket kíván nyújtani, melyeket a jelenlevők kérdéseikkel még inkább személyre szabhatnak. Az eseményt a zsűri elnöke, Dr. Eszes István fogja megnyitni a tartalom- és inbound marketinget kiértékelő beszédével. Az előadások között hallhatnak például az automatizált, botokkal vezérelt marketingről is, melyet Bonyhádi Gábor prezentál, a közösség bevonásának kiaknázatlan előnyeiről pedig Lévai Richárd fellépésében. Házi Csaba a User Experience szemlélet elsajátításáról és visszacsatolási lehetőségeiről, míg Papp Gábor az applikációkról fog beszélni mesterfokon.

 

A lehetséges nevezők mindent megtudhatnak a pályázat elemeiről, elbírálásáról és hasznos tanácsokkal, ötletekkel bővülve nagyobb esélyekkel indulhatnak neki az idei verseny kihívásainak. “A pályázó céltudatos felkészülése eredményezi a legjobb honlapokat nemcsak a versenyen, de a célközönsége köreiben is. Olyan workshopot kívánunk nyújtani a törekvő weboldal tulajdonosoknak és marketingeseknek, mellyel tömören és hatékonyan összefoglalva sokszorozhatjuk meg az eddigi digitális marketing hatékonyságukat. - nyilatkozta Varga István, a Pályázat Alapítója. A nevezést fontolgatóknak mindenképpen érdemes a részvétel, hiszen a specifikus prezentációk mellett minden kérdésükre pontos választ kapnak a szakmai zsűri tagjaitól.

 

A pályázat idén is tovább alakul és fejlődik, melyről legelőször a workshop résztvevői fognak értesülni. A felsoroltak mellett ezért is kiemelt szerepet játszik a workshop a felkészülés szempontjából.

 

A további információkért, a részletes programért és a regisztrációért, kérjük látogasson el ‘Az Év Honlapja’ hivatalos oldalára:

https://www.azevhonlapja.hu/workshop

 

A honlapod a holnapod!

 

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.