Felkészülést indít ’Az Év Honlapja’!

A pályázati indulás és a legcélratörőbb online marketing trendek után érdeklődők számára workshopot rendez ’Az Év Honlapja’ - online és marketing kommunikációs 

pályázat. A “Hogyan legyen a Tiéd ‘Az Év Honlapja’ díj?” című felkészítő workshopot május 17-én délelőtt az Achat Premium Hotelben tekinthetik meg a résztvevők.

A bemutatók mindegyike azonnal hasznosítható ötleteket kíván nyújtani, melyeket a jelenlevők kérdéseikkel még inkább személyre szabhatnak. Az eseményt a zsűri elnöke, Dr. Eszes István fogja megnyitni a tartalom- és inbound marketinget kiértékelő beszédével. Az előadások között hallhatnak például az automatizált, botokkal vezérelt marketingről is, melyet Bonyhádi Gábor prezentál, a közösség bevonásának kiaknázatlan előnyeiről pedig Lévai Richárd fellépésében. Házi Csaba a User Experience szemlélet elsajátításáról és visszacsatolási lehetőségeiről, míg Papp Gábor az applikációkról fog beszélni mesterfokon.

 

A lehetséges nevezők mindent megtudhatnak a pályázat elemeiről, elbírálásáról és hasznos tanácsokkal, ötletekkel bővülve nagyobb esélyekkel indulhatnak neki az idei verseny kihívásainak. “A pályázó céltudatos felkészülése eredményezi a legjobb honlapokat nemcsak a versenyen, de a célközönsége köreiben is. Olyan workshopot kívánunk nyújtani a törekvő weboldal tulajdonosoknak és marketingeseknek, mellyel tömören és hatékonyan összefoglalva sokszorozhatjuk meg az eddigi digitális marketing hatékonyságukat. - nyilatkozta Varga István, a Pályázat Alapítója. A nevezést fontolgatóknak mindenképpen érdemes a részvétel, hiszen a specifikus prezentációk mellett minden kérdésükre pontos választ kapnak a szakmai zsűri tagjaitól.

 

A pályázat idén is tovább alakul és fejlődik, melyről legelőször a workshop résztvevői fognak értesülni. A felsoroltak mellett ezért is kiemelt szerepet játszik a workshop a felkészülés szempontjából.

 

A további információkért, a részletes programért és a regisztrációért, kérjük látogasson el ‘Az Év Honlapja’ hivatalos oldalára:

https://www.azevhonlapja.hu/workshop

 

A honlapod a holnapod!

 

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.