Észbontó

Varga István László: Észbontó

Az ÉSZBONTÓ olvasmányos útmutatást szeretne adni a Z-generáció számára ebben az egyre gyorsuló digitális világban. A könyvet a – Németországban egy évet cserediákként tanuló – 16 éves lányának írt levelekből szerkesztette Varga István László. Pozitív életszemlélettel, számos tanulságos történettel és hasonlattal fűszerezve, saját példákon keresztül szemlélteti egy háromgyermekes családapa értékrendjét, amelyet meg szeretne mutatni serdülő gyermekeinek. A könyv olvasásával fokozatosan rájössz, hogyan érdemes nekiállnod az előtted álló nagybetűs ÉLET-nek! :) A szerző tippekkel, napi feladatokkal vezeti be a Z-generáció lelkes olvasóit az önfejlesztés rejtelmeibe. A könyv tanulságos és érdekes olvasmány lehet a felnőtt korosztály tagjai számára is.

Ajánlás:

Ez a könyv az 'én-fejlesztésre' koncentrál. A saját példákon keresztül pedig még ösztönzőbben hat. Tetszik, hogy az általános témákat új szemszögből közelíti meg, és nem fél őszintén beszélni az emberiség hibáiról. Az apai jó tanácsok közé el-elcsepegtetett plusz információk nagy alapműveltségről árulkodnak. Engem legjobban a nem mindennapi hasonlatok fogtak meg, a kedvencem talán a 'freskó-élet' megfeleltetés: „A mi életünk is egy hatalmas freskó, sokan festik, sokan csak odapingálnak valamit."
Lőrincz Kata Rebeka – 16 éves gimnáziumi tanuló, Borcsi lányom legjobb barátnője


Az igazi megoldások és hasznos tanácsok könyve. A babát várók könyve a „Benjamin Spock" könyv volt, ez pedig a kamasz világ igazi útmutatója. Kellemes szórakozást és gazdagodást kívánok mindenkinek, aki kezébe veszi a könyvet. Kiváló könyv. Gratulálok a szerzőnek, ehhez a remek olvasmányhoz, de az Olvasóknak gratulálok igazán a jó döntéshez, hogy birtokolja és elolvassa ezt a „MŰVET"
Tonk Emil – Az Üzleti Patika könyvsorozat szerzője, a Mentor Oscar díj tulajdonosa


Varga István László az Észbontó könyv írója

Varga István László elismert hazai stratégiai- és digitális marketing szakember, jövőkutató és családapa. Három Z-generációs gyermek édesapja. Formabontó motivációs előadásain anyagi függetlenségre és vállalkozásra buzdítja a jövő fiataljait. Cége a Manta Marketing Kft. idén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját. Az elmúlt évek során István több mint 180 marketing gyakornokot indított el a pályán. Rendszeres előadó a Budapest Gazdasági Egyetem (BGE), továbbá a Metropitan Egyetem digitális marketing képzésein. A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Hobbija a jövőkutatás, a gyárlátogatás, és az utazás. :)

 

facebook.com/varga.istvan.laszlo
facebook.com/eszbontotanacsok

 

A Könyvet itt tudod megrendelni:

Észbontó - Hasznos tanácsok a Z-generáció és szüleik számára
Mennyiség * 
A könyv(ek) küldését a pénz bankszámlára érkezése után küldjük, Postai úton. Az utalandó összeg postaköltséggel együtt 2625.-Ft/db. (Észbontó könyv 1895 Ft + 5% ÁFA, szállítási költség: 500 Ft + 27% ÁFA)
Személyes adatok
Vezetékneved * 
Keresztneved * 
E-mail címed * 
Telefonszámod  
Pl. 36301234567 vagy 0694123456
Számlázási adatok
Név / cégnév  
Irányítószám  
Település  
Utca, házszám  
Kérdésed, megjegyzésed  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: 

  • Az élmény mindent visz A márkakommunikáció az élmény-alapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál. Az így létrejövő digitális tartalmak aztán több csatornán, ezek közül is hangsúlyosan a saját és a célcsoport social média felületein építik tovább a márkát – ezt azonosítja 2017 legfontosabb kommunikációs piaci trendjeként Duca Andrea, a HD Group Kommunikációs Ügynökség ügyvezető partnere.
  • Tényleg halott a Facebook? És akkor mégis mit használnak a 15–29 éves magyar fiatalok? A magyarországi fiatalok több mint háromnegyede tagja valamelyik online közösségi szolgáltatásnak. Hiába vélik néhányan, hogy a fiatalok körében már itthon is a Snapchat a legmenőbb, a Facebookot pedig alig használja valaki, a Magyar Ifjúság 2016 című tanulmány egyértelműen azt mutatja, hogy ez nem így van.
  • A hagyományos digitális reklámok nem érintik meg a Z generációt A Kantar Millward Brown tanulmánya szerint a fiatalok ugyan több digitális médiát fogyasztanak, de a hagyományos médiában megjelenő hirdetésekhez pozitívabban viszonyulnak, mint a standard digitális reklámformátumokhoz. Ez Magyarországra különösen igaz.