Észbontó

Varga István László: Észbontó

Az ÉSZBONTÓ olvasmányos útmutatást szeretne adni a Z-generáció számára ebben az egyre gyorsuló digitális világban. A könyvet a – Németországban egy évet cserediákként tanuló – 16 éves lányának írt levelekből szerkesztette Varga István László. Pozitív életszemlélettel, számos tanulságos történettel és hasonlattal fűszerezve, saját példákon keresztül szemlélteti egy háromgyermekes családapa értékrendjét, amelyet meg szeretne mutatni serdülő gyermekeinek. A könyv olvasásával fokozatosan rájössz, hogyan érdemes nekiállnod az előtted álló nagybetűs ÉLET-nek! :) A szerző tippekkel, napi feladatokkal vezeti be a Z-generáció lelkes olvasóit az önfejlesztés rejtelmeibe. A könyv tanulságos és érdekes olvasmány lehet a felnőtt korosztály tagjai számára is.

Ajánlás:

Ez a könyv az 'én-fejlesztésre' koncentrál. A saját példákon keresztül pedig még ösztönzőbben hat. Tetszik, hogy az általános témákat új szemszögből közelíti meg, és nem fél őszintén beszélni az emberiség hibáiról. Az apai jó tanácsok közé el-elcsepegtetett plusz információk nagy alapműveltségről árulkodnak. Engem legjobban a nem mindennapi hasonlatok fogtak meg, a kedvencem talán a 'freskó-élet' megfeleltetés: „A mi életünk is egy hatalmas freskó, sokan festik, sokan csak odapingálnak valamit."
Lőrincz Kata Rebeka – 16 éves gimnáziumi tanuló, Borcsi lányom legjobb barátnője


Az igazi megoldások és hasznos tanácsok könyve. A babát várók könyve a „Benjamin Spock" könyv volt, ez pedig a kamasz világ igazi útmutatója. Kellemes szórakozást és gazdagodást kívánok mindenkinek, aki kezébe veszi a könyvet. Kiváló könyv. Gratulálok a szerzőnek, ehhez a remek olvasmányhoz, de az Olvasóknak gratulálok igazán a jó döntéshez, hogy birtokolja és elolvassa ezt a „MŰVET"
Tonk Emil – Az Üzleti Patika könyvsorozat szerzője, a Mentor Oscar díj tulajdonosa


Varga István László az Észbontó könyv írója

Varga István László elismert hazai stratégiai- és digitális marketing szakember, jövőkutató és családapa. Három Z-generációs gyermek édesapja. Formabontó motivációs előadásain anyagi függetlenségre és vállalkozásra buzdítja a jövő fiataljait. Cége a Manta Marketing Kft. idén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját. Az elmúlt évek során István több mint 180 marketing gyakornokot indított el a pályán. Rendszeres előadó a Budapest Gazdasági Egyetem (BGE), továbbá a Metropitan Egyetem digitális marketing képzésein. A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Hobbija a jövőkutatás, a gyárlátogatás, és az utazás. :)

A következő linken meghallgathatod a Sláger Fm-en, Sláger Arcok műsorában adott interjúmat: 
http://www.mantamarketing.hu/slager-fm-slager-arcok

 

facebook.com/varga.istvan.laszlo
facebook.com/eszbontotanacsok

 

A Könyvet itt tudod megrendelni:

Észbontó - Hasznos tanácsok a Z-generáció és szüleik számára
Mennyiség * 
A könyv(ek) küldését a pénz bankszámlára érkezése után küldjük, Postai úton. Az utalandó összeg postaköltséggel együtt 2625.-Ft/db. (Észbontó könyv 1895 Ft + 5% ÁFA, szállítási költség: 500 Ft + 27% ÁFA)
Személyes adatok
Vezetékneved * 
Keresztneved * 
E-mail címed * 
Telefonszámod  
Pl. 36301234567 vagy 0694123456
Számlázási adatok
Név / cégnév  
Irányítószám  
Település  
Utca, házszám  
Kérdésed, megjegyzésed  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: 

  • Így vásárol többet egyetlen vevő A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet. Lássuk, hogyan!
  • Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók .. Az idén sem a legfelkapottabb, sokkal inkább a legszemléletformálóbb témákkal foglalkozom. A 2016-ra jelzett marketing- és PR-trendek természetesen továbbra is élnek, és 2017-es előrejelzésemben is visszaköszönnek, de most tudatosan nem a konferenciákon gyakran előkerülő buzzwordökről (programmatic, tartalommarketing, marketingautomatizáció stb.) ejtenék szót, inkább néhány nagyobb ívű és pár azonnal is érzékelhető trendet emelek ki. Lássuk az idei marketing-medvét!
  • Honlapokra is igaz: a kevesebb több Sok cég a mai napig nem fordít elég figyelmet a megfelelő, letisztult designra, és sajnos nem ritka, hogy olyan termékhonlapokba vagy online szolgáltatásokba fut bele az ember, amik bizony már tíz évvel ezelőtt sem ütötték volna meg az elvárt szintet. Pedig az igényes design legalább annyira fontos, mint az, hogy az ügyvezető ne szakadt ruhába menjen tárgyalni. A kkv-k egy része mégse fordít elegendő erőforrást az első benyomásra.