Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havonta

A fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.


A fiatalok mindössze 18 százaléka mobilozik havi 2000 forintnál kevesebből, 23 százalékuk pedig 2-3 ezer forintot fordít erre. Mindezek mellett viszonylag jelentős, 13 százalékos a 10 ezer forint feletti összegért mobilozók aránya.

A fiatalok többsége (59%) egyedül fizeti mobilszámláját, a diákok körében ugyanakkor alacsonyabb, 41%-os ez az arány. Az országon belül vannak eltérések: míg a Budapestet is magában foglaló központi régióban csak a fiatalok 47%-a állja saját mobilköltségét, vidéken több mint 64%-uk. A fiatalok 41%-ánál részben vagy teljesen valaki más fizeti a számlát: itt az esetek 70%-ában a szülők, 26%-nak pedig a házastárs vagy a partner.

A K&H kutatásából az is kiderült, hogy a mobiltelefon mellett a fiatalok 54%-nak saját laptopja vagy notebookja is van, 39%-nak LCD- vagy plazmatévéje, 32%-uknak pedig asztali számítógépe. Az elektronikai eszközök közül az okosóra és az e-könyv-olvasó kevésbé népszerű: sajátja mindössze a fiatalok 13 és 6 százalékának van.


/marketingmorzsak.hu, K&H/

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.