Egyedi szigetes ajándékokkal indul a Szitizen Prime program

Két napos jegyakciót indít a Sziget Szervezőiroda: a kedvezményes árak mellé ajándékokat, extra szolgáltatásokat és élményeket is kapnak, akik október 7-től 9-ig veszik meg a 2022-es Sziget Fesztivál bérleteiket.

 

A jövő évi Sziget 2022. augusztus 10-15. között várja látogatóit Budapesten, a Hajógyári szigeten. A mostani akció október 7-től 9-ig tart.

 

„Augusztusban bejelentettük a jövő évi Sziget dátumát, ezt kapcsoltuk össze egy kedvezményes jegyárral, amivel tulajdonképpen teszteltük, hogy mekkora a várakozás a jövő évi fesztiválra” – mesélte Kádár Tamás főszervező, aki hozzátette, hogy az akció a várakozásaikon felüli sikerrel járt, amiből arra lehet következtetni, hogy „kiéheztek a fesztiválozók a nagy zenei eseményekre, illetve a Sziget hírneve és a márkába vetett bizalom is akkora, hogy akár zenekarok bejelentése nélkül is nagy a vonzereje”.

A mostani „Szitizen Prime” akció lényege, hogy a kedvezményes jegyek mellé különböző szigetes relikviák (hátizsák, póló, zokni, re:pohár, buff és matrica) járnak egy csomagban.

De ezúttal a Prime jegyesek egy sorsoláson is részt vehetnek, ahol a szerencsések a jegyüket VIP jeggyé válthatják, vagy luxus kemping helyet nyerhetnek, illetve egy különleges backstage túrán vehetnek részt.

A részletek a fesztivál weboldalán találhatók, „de azoknak sem kell sokat várni, akik már a zenekarokról szeretnének hírt kapni, mert több, sokak által nagyon várt előadóval is aláírás közeli állapotban vagyunk. Hamarosan jelentkezünk a friss hírekkel” – mondta a főszervező.

Bővebb információ a www.sziget.hu oldalon olvasható.

2021.10.07.
Manta Digitál Marketing

A Sziget fesztivál 2022-es bérletakciója október 7-9-ig tart, Szitizen Prime néven

  • Hogyan védekezik az EU a kibertámadások ellen? Az ellopott adatoktól a blokkolt kórházi rendszerekig: a kibertámadások veszélyes következményekkel járhatnak. Összefoglaltuk, miért olyan nagy a jelentősége a kiberbiztonságnak.
  • Új rekordokat és élénkülést hozhat a zöld hitelAz energiatakarékos új lakások térnyerését célzó Zöld Otthon Program indulása máris hatással volt a piacra: az új lakások iránt érdeklődők száma jelentősen, éves szinten például 68 százalékkal nőtt. A következő időszakban még több új lakás épülhet, a lakásépítési kedv egyébként is erősödik. Az év első nyolc hónapjában 14 százalékkal több lakóépület kapott engedélyt, mint a járvány előtt.
  • Elindult a NAK TechLab harmadik agrár startup programjaSzeptemberben kezdetét vette a NAK TechLab harmadik agrár startup inkubációs programja, amelyben olyan friss vállalkozások, új típusú fejlesztések támogatása zajlik, melyek elősegítik az agrárium digitalizációjának előremozdítását. A három hónapos programban új agrárszolgáltatások megjelenését megalapozó projektek indulhatnak a startupok és nagyvállalatok között.