Edukáció és minősítés - elindult a 2017-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Egy rövid early bird időszak után, rövidített menetrenddel és a szokásos feltételekkel folytatódik Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata, ’Az Év Honlapja’ pályázat!  A Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny szakmai zsűrije idén is a digitális marketing legújabb és legkreatívabb megoldásait keresi. 

 

Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. Ez azonban önmagában még mindig nem elég egy jól működő, a vállalati stratégiát segítő digitális marketing tervhez. A digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák, stb.) térhódításával, az automatizált rendszerekkel és a közösségekkel a marketingeseknek fel kell venniük a lépést! A pályázat szervezői mindennél fontosnak tartják az edukációt, ezért úgy döntöttek, hogy az idei díjátadót a fejlődés lehetőségével kötik össze. Így kap helyet a szakma legnagyobb online versenyének díjátadója a Magyar Marketing Konferencián!


„Az MMSZ elnökeként egyben az Országos Marketing Konferencia projektigazgatójaként rendkívül fontosnak tartom, hogy a két fő célkitűzésünk, az edukáció és a minősítés égisze alatt a jó példákat bemutassuk a szakmai közönségnek. Ezekből maguk a konferencia résztvevők is rengeteg inspirációt kaphatnak, hiszen a cégünk weboldala egy nagyon fontos marketingkommunikációs eszköz. Ez természetesen fordítva is igaz, a díjazott pályázók ezúttal nem csak egymásnak mutathatják be sikeres weboldalaikat, hanem a marketingszakma döntéshozóinak is!” – nyilatkozta Hinora Ferenc.

 

A szervezők idén nem változtattak a nevezési kategóriákon. Továbbra is 25 kategóriában lehet nevezni a honlapokat, illetve egyéb digitális megoldásokat. Mivel ezeknek az újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában, ezért valószínűleg a legnépszerűbb kategóriák ’Az Év technológiai megoldása’, ’Az Év kreatív megoldása’, és ’Az Év Applikációja’ lesznek. Szintén sok nevezést várnak a már korábban nagy népszerűségnek örvendő E-kereskedelem, Márkasite és Turizmus kategóriákba is.


A pályázóknak idén rövidebb határidő áll rendelkezésükre, a nevezéseket 2017. október 15.-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közönségük bevonásával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat. November közepén pedig az ünnepélyes díjátadón megtudhatjuk, hogy melyek lesznek az idei év legkreatívabb megoldásai!

 

Varga István, alapító
info@evhonlapja.hu

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.