Edukáció és minősítés - elindult a 2017-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Egy rövid early bird időszak után, rövidített menetrenddel és a szokásos feltételekkel folytatódik Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata, ’Az Év Honlapja’ pályázat!  A Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny szakmai zsűrije idén is a digitális marketing legújabb és legkreatívabb megoldásait keresi. 

 

Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. Ez azonban önmagában még mindig nem elég egy jól működő, a vállalati stratégiát segítő digitális marketing tervhez. A digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák, stb.) térhódításával, az automatizált rendszerekkel és a közösségekkel a marketingeseknek fel kell venniük a lépést! A pályázat szervezői mindennél fontosnak tartják az edukációt, ezért úgy döntöttek, hogy az idei díjátadót a fejlődés lehetőségével kötik össze. Így kap helyet a szakma legnagyobb online versenyének díjátadója a Magyar Marketing Konferencián!


„Az MMSZ elnökeként egyben az Országos Marketing Konferencia projektigazgatójaként rendkívül fontosnak tartom, hogy a két fő célkitűzésünk, az edukáció és a minősítés égisze alatt a jó példákat bemutassuk a szakmai közönségnek. Ezekből maguk a konferencia résztvevők is rengeteg inspirációt kaphatnak, hiszen a cégünk weboldala egy nagyon fontos marketingkommunikációs eszköz. Ez természetesen fordítva is igaz, a díjazott pályázók ezúttal nem csak egymásnak mutathatják be sikeres weboldalaikat, hanem a marketingszakma döntéshozóinak is!” – nyilatkozta Hinora Ferenc.

 

A szervezők idén nem változtattak a nevezési kategóriákon. Továbbra is 25 kategóriában lehet nevezni a honlapokat, illetve egyéb digitális megoldásokat. Mivel ezeknek az újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában, ezért valószínűleg a legnépszerűbb kategóriák ’Az Év technológiai megoldása’, ’Az Év kreatív megoldása’, és ’Az Év Applikációja’ lesznek. Szintén sok nevezést várnak a már korábban nagy népszerűségnek örvendő E-kereskedelem, Márkasite és Turizmus kategóriákba is.


A pályázóknak idén rövidebb határidő áll rendelkezésükre, a nevezéseket 2017. október 15.-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közönségük bevonásával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat. November közepén pedig az ünnepélyes díjátadón megtudhatjuk, hogy melyek lesznek az idei év legkreatívabb megoldásai!

 

Varga István, alapító
info@evhonlapja.hu

  • Ami az állásinterjún azonnal kiderülMinden vállalkozás csak olyan jó lehet, amilyenek a munkatársai. Kulcskérdés ezért, kit veszünk fel - és előtte  hogyan mérjük fel a jelentkező képességeit, jellemét. Néhány tanács, amerikai szakembertől. David Walker, egy nagy ingatlanközvetítő cég vezetője sok embert vett már fel és azt mondja: a lényeg, hogy megkülönböztessük, ki a jó eladó – és ki az, aki  csak magát tudja jól eladni… Walker általában néhány alapvető kérdést tesz fel a jelentkezőknek, hogy ezt el tudja dönteni.  
  • Íme 2017 legjobb honlapjai! 16. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 201 nevezés érkezett.
  • Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat! Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor!