Edukáció és minősítés - elindult a 2017-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Egy rövid early bird időszak után, rövidített menetrenddel és a szokásos feltételekkel folytatódik Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata, ’Az Év Honlapja’ pályázat!  A Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny szakmai zsűrije idén is a digitális marketing legújabb és legkreatívabb megoldásait keresi. 

 

Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. Ez azonban önmagában még mindig nem elég egy jól működő, a vállalati stratégiát segítő digitális marketing tervhez. A digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák, stb.) térhódításával, az automatizált rendszerekkel és a közösségekkel a marketingeseknek fel kell venniük a lépést! A pályázat szervezői mindennél fontosnak tartják az edukációt, ezért úgy döntöttek, hogy az idei díjátadót a fejlődés lehetőségével kötik össze. Így kap helyet a szakma legnagyobb online versenyének díjátadója a Magyar Marketing Konferencián!


„Az MMSZ elnökeként egyben az Országos Marketing Konferencia projektigazgatójaként rendkívül fontosnak tartom, hogy a két fő célkitűzésünk, az edukáció és a minősítés égisze alatt a jó példákat bemutassuk a szakmai közönségnek. Ezekből maguk a konferencia résztvevők is rengeteg inspirációt kaphatnak, hiszen a cégünk weboldala egy nagyon fontos marketingkommunikációs eszköz. Ez természetesen fordítva is igaz, a díjazott pályázók ezúttal nem csak egymásnak mutathatják be sikeres weboldalaikat, hanem a marketingszakma döntéshozóinak is!” – nyilatkozta Hinora Ferenc.

 

A szervezők idén nem változtattak a nevezési kategóriákon. Továbbra is 25 kategóriában lehet nevezni a honlapokat, illetve egyéb digitális megoldásokat. Mivel ezeknek az újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában, ezért valószínűleg a legnépszerűbb kategóriák ’Az Év technológiai megoldása’, ’Az Év kreatív megoldása’, és ’Az Év Applikációja’ lesznek. Szintén sok nevezést várnak a már korábban nagy népszerűségnek örvendő E-kereskedelem, Márkasite és Turizmus kategóriákba is.


A pályázóknak idén rövidebb határidő áll rendelkezésükre, a nevezéseket 2017. október 15.-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közönségük bevonásával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat. November közepén pedig az ünnepélyes díjátadón megtudhatjuk, hogy melyek lesznek az idei év legkreatívabb megoldásai!

 

Varga István, alapító
info@evhonlapja.hu

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.