Digitália 2015: A digitális üzletfejlesztés napja

Idén újra megrendezésre került a Digitália, a digitális üzletfejlesztés napja. A konferenciát marketing szakemberek, és kedvezményesen odalátogatható egyetemista diákok számára szervezték, a Médiapiac Konferenciák és az SM konferenciát jegyző Endless Solution közreműködésével, a Magyar Telekom Tölösi Péter Konferenciaközpontjában, Budapesten.
 

Az idén is számos tartalmas, színvonalas szakmai programmal várta a Digitália minden kedves érdeklődőjét a Magyar Telekom Konferenciaközpontjában 2015. szeptember 15.-én. A Digitália 2015-ös konferenciáján a látogatók közel 40 szakember illetve cég képviselő szakmai beszámolójából mazsolázhatott kedvére. A szervezők és az előadókafő célja azonban a digitális világ jelentős és apróbb fordulatainak megismertetése volt.
 

A látogatók beletekintést nyerhettek például abba, hogy a digitális világ miképp lehet hatással a jelenlegi piacgazdaságunkra, hogy a magyar digitális project milyen viszonyban van az európaival szemben, hogy hogyan lesznek hirtelen személyre szabottak az internetes reklámok. Hisz már mi is észrevehettük, hogy pont születésnapunkkor kapunk kupont valahonnan, vagy böngészési szokásainkat figyelembe véve jelennek meg pop up reklámok különböző weboldalakon.
 

Ezen felül szó esett még a közösségi fórumok, mobiltelefonok használatáról, arról hogy az esetlegesen kialakuló különböző függőségeknek milyen pozitív vagy negatív hatása lehet. De a web fejlesztők sem unatkozhattak hisz részt vehettek olyan szakmai elbeszélgetéseken is, ahol a marketinges és web fejlesztő viszonyáról vagy a web fejlesztés nehézségeiről esett szó.
 

A konferencián Varga István a Manta Marketing Kft. tulajdonosa illetve Az Év Honlapja alapítója is előadott, aki többek között az új digitális őrületről a „machine-to-machine (M2M) kommunikációról, trendváltozásokról, a big data on demand megoldások és a real-time döntéstámogatásról beszélt.
 

https://www.azevhonlapja.hu/

 

 

 

  • A cégeknek továbbra is megéri napelemes erőmű-rendszert telepíteniAkár 2-5 év alatt megtérülhet az energiaköltségeket optimalizáló beruházás az A1 Csoport számításai szerint, de elsősorban olyan vállalkozások számára, amelyek nyitottak a saját működésük újragondolására.
  • Kedvező irányt vett a lakáshitelek kulcsfontosságú mutatójaKedvező irányba mozdultak el a lakáshitelek kamatát, végső soron pedig a havi törlesztőrészletet nagyban befolyásoló úgynevezett BIRS-mutatók. Az 5, 10 és 20 éves futamidejű BIRS 1,9-2,3 százalékponttal csökkent az október végi csúcsokhoz képest. Ha tartósan alacsonyan maradnak a BIRS-kamatok, az kedvező irányba terelheti a lakáshitelek kamatait. Bár a bizonytalanabbá váló gazdasági helyzet, a korábbi időszakhoz képest magasabb kamatszintek visszafogják a hitelkeresletet, a bankok közötti verseny javíthatja a lakáshitel-felvételt tervezők helyzetét.
  • Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának éléreA fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként.