Digitália 2015: A digitális üzletfejlesztés napja

Idén újra megrendezésre került a Digitália, a digitális üzletfejlesztés napja. A konferenciát marketing szakemberek, és kedvezményesen odalátogatható egyetemista diákok számára szervezték, a Médiapiac Konferenciák és az SM konferenciát jegyző Endless Solution közreműködésével, a Magyar Telekom Tölösi Péter Konferenciaközpontjában, Budapesten.
 

Az idén is számos tartalmas, színvonalas szakmai programmal várta a Digitália minden kedves érdeklődőjét a Magyar Telekom Konferenciaközpontjában 2015. szeptember 15.-én. A Digitália 2015-ös konferenciáján a látogatók közel 40 szakember illetve cég képviselő szakmai beszámolójából mazsolázhatott kedvére. A szervezők és az előadókafő célja azonban a digitális világ jelentős és apróbb fordulatainak megismertetése volt.
 

A látogatók beletekintést nyerhettek például abba, hogy a digitális világ miképp lehet hatással a jelenlegi piacgazdaságunkra, hogy a magyar digitális project milyen viszonyban van az európaival szemben, hogy hogyan lesznek hirtelen személyre szabottak az internetes reklámok. Hisz már mi is észrevehettük, hogy pont születésnapunkkor kapunk kupont valahonnan, vagy böngészési szokásainkat figyelembe véve jelennek meg pop up reklámok különböző weboldalakon.
 

Ezen felül szó esett még a közösségi fórumok, mobiltelefonok használatáról, arról hogy az esetlegesen kialakuló különböző függőségeknek milyen pozitív vagy negatív hatása lehet. De a web fejlesztők sem unatkozhattak hisz részt vehettek olyan szakmai elbeszélgetéseken is, ahol a marketinges és web fejlesztő viszonyáról vagy a web fejlesztés nehézségeiről esett szó.
 

A konferencián Varga István a Manta Marketing Kft. tulajdonosa illetve Az Év Honlapja alapítója is előadott, aki többek között az új digitális őrületről a „machine-to-machine (M2M) kommunikációról, trendváltozásokról, a big data on demand megoldások és a real-time döntéstámogatásról beszélt.
 

https://www.azevhonlapja.hu/

 

 

 

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.