Digitália 2015: A digitális üzletfejlesztés napja

Idén újra megrendezésre került a Digitália, a digitális üzletfejlesztés napja. A konferenciát marketing szakemberek, és kedvezményesen odalátogatható egyetemista diákok számára szervezték, a Médiapiac Konferenciák és az SM konferenciát jegyző Endless Solution közreműködésével, a Magyar Telekom Tölösi Péter Konferenciaközpontjában, Budapesten.
 

Az idén is számos tartalmas, színvonalas szakmai programmal várta a Digitália minden kedves érdeklődőjét a Magyar Telekom Konferenciaközpontjában 2015. szeptember 15.-én. A Digitália 2015-ös konferenciáján a látogatók közel 40 szakember illetve cég képviselő szakmai beszámolójából mazsolázhatott kedvére. A szervezők és az előadókafő célja azonban a digitális világ jelentős és apróbb fordulatainak megismertetése volt.
 

A látogatók beletekintést nyerhettek például abba, hogy a digitális világ miképp lehet hatással a jelenlegi piacgazdaságunkra, hogy a magyar digitális project milyen viszonyban van az európaival szemben, hogy hogyan lesznek hirtelen személyre szabottak az internetes reklámok. Hisz már mi is észrevehettük, hogy pont születésnapunkkor kapunk kupont valahonnan, vagy böngészési szokásainkat figyelembe véve jelennek meg pop up reklámok különböző weboldalakon.
 

Ezen felül szó esett még a közösségi fórumok, mobiltelefonok használatáról, arról hogy az esetlegesen kialakuló különböző függőségeknek milyen pozitív vagy negatív hatása lehet. De a web fejlesztők sem unatkozhattak hisz részt vehettek olyan szakmai elbeszélgetéseken is, ahol a marketinges és web fejlesztő viszonyáról vagy a web fejlesztés nehézségeiről esett szó.
 

A konferencián Varga István a Manta Marketing Kft. tulajdonosa illetve Az Év Honlapja alapítója is előadott, aki többek között az új digitális őrületről a „machine-to-machine (M2M) kommunikációról, trendváltozásokról, a big data on demand megoldások és a real-time döntéstámogatásról beszélt.
 

https://www.azevhonlapja.hu/

 

 

 

  • Íme 2017 legjobb honlapjai! 16. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 201 nevezés érkezett.
  • Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat! Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor!
  • Edukáció és minősítés - elindult a 2017-es ’Az Év Honlapja’ pályázat! Egy rövid early bird időszak után, rövidített menetrenddel és a szokásos feltételekkel folytatódik Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata, ’Az Év Honlapja’ pályázat!  A Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny szakmai zsűrije idén is a digitális marketing legújabb és legkreatívabb megoldásait keresi.