Változáskezelés Tréning

Charles Darwin szavaival élve: “Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.”

 

A változásokat kezelnünk kell! Vagy az élére állunk, vagy hagyjuk magunkat elsodorni. Fel kell ismerni, merre tart a világ, és hogyan tudunk vele együtt haladni. Szeressük a változást! A változás jó! Ez viszi előre a világot és azzal együtt minket is.


Sokszor félünk tőle, mert az emberek nagy része nem szeret kiszakadni a komfortzónájából, és valami számára szokásostól eltérő tevékenységben részt venni.

A változás kezelésével foglalkozó tréningünk ezekben a kihívásokban kíván segítséget nyújtani.

 

Meg tudjuk mutatni, hogyan lássa meg a lehetőségeket és annak eredményi vonzatait. Megtanulja hogyan tudja megvalósítani ezen gondolatokat és felismerni a nehézségeinek megoldásait.

 

Tréningünk tematikája a következő:

  • Felmérés: Min kell változtatni?

  • Öco/ ecosystéma

  • A változás segítése és módszertana

  • Szürke hétköznapok veszélyei

  • A változás és a jövő közötti kapcsolat

  • Szeretni kell a változást! De hogyan?

  • Hogyan alkalmazkodjunk hozzá, majd lépjünk az élére?

  • A változás sebessége és összefüggései a fiatal generációkkal

  • Miként segíthet a változás a probléma-megoldásban?

  • Hogyan tartsuk fenn a változást és fejlődjünk folyamatosan?

 

Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

Digital Hack

A Digital Hack a Magyar Marketing Szövetség szekciója, mely a marketing és média világa iránt érdeklődőknek nyújt tökéletes színteret. Az események ugyanis a digitális világ újításaiba kalauzolják el a résztvevőket, ahol olyan új megoldásokat, technológiákat fednek fel az előadók, amiket az utóbbi időben fejlesztettek ki, és első kézből lehet tájékozódni róluk.

 

A Digital Hacken ugyancsak fontos szerepet játszanak a start-up vállalatok, hiszen a legtöbb új keletű internetes és digitális megoldás forrását ezek a garázscégek biztosítják. Az esemény résztvevői átfogó képet alkothatnak a jelenlegi 01100100-ás korszak változásairól, továbbá betekinthetnek egy olyan jövőbe, ami minden bizonnyal hamarabb megérkezik, mint azt elképzelhetnék.

 

Az előadások és prezentációk minden alkalommal kiegészülnek a makrogazdaság stratégiai célkitűzéseinek feltárásával, így az innováció (K+F) és infokommunikáció hazai szabályozásairól, integrációs terveiről is értesülnek a vállalatok képviselői, aminek okán lesz idejük felkészülni az őket érintő változásokra.

 

Ugyancsak jelentős szerepet játszanak e rendezvénysorozat életében a mobileszközök, amik nélkül manapság egy lépést nem tesz egyetlen üzletember vagy fiatal sem. Azok a kényelmi megoldások, amik ilyen platformra készülnek, mind új lehetőséget biztosítanak a vállalatok számára célcsoportjaik eléréséhez, mélyebb megismeréséhez és pontosabb szegmentációjához. Ezen kívül a médiapiac a mobilon történő hirdetéseket is egyre szélesebb körben használja, újabb és újabb fejlesztéseket visznek véghez annak érdekében, hogy megrendelőiket, valamint fogyasztóikat egyaránt kiszolgálhassák a jövőben is.

Széttörné az internetes multik egyeduralmát az EU új szabályozása

Széttörné az internetes multik egyeduralmát az EU új szabályozása

Zártkörű sajtóbeszélgetést rendezett az Európai Parlament magyarországi kapcsolattartó irodája a digitális szolgáltatások uniós szabályozásáról. Az Európai Unió megváltoztatná a legnagyobb média platformok reklámozási és szabályozási alapelveit, a mesterséges intelligencia és a tárolt személyes adatok felhasználását is. Az eseményen a Manta Digitál Marketing Kft. egyik digitális média szakértője is részt vett.

 

Te milyen marketinges vagy?

Te milyen marketinges vagy?

Vannak azok a szakemberek akik egy témához jól értenek például: performance marketingesek vagy stratégák.

15 digitális marketing tanács

15 digitális marketing tanács

Sokszor, sok helyen hallunk mindenféle rapid megoldást arra vonatkozóan, hogy mi is igazán az a digitális marketing és mit érdemes figyelembe vennie a mindennapokban egy magára valamit is adó marketingesnek, ha a digitális világban biztos kézzel szeretné cégét a siker útjára vezetni. Nos, van egy jó hírünk: a digitális marketing kötelező!