2020 Munkahelye

A vállalatok fejlődésének gyökere a belső folyamatokban és hatékonyságban rejlik, melynek alakítói maguk a munkavállalók. A teljesítmény érdekében érdemes optimalizálni a körülményeket, hogy serkentően hasson és az esetleges problémákat gördülékenyebben kezelje.


A tréning résztvevőit szeretnénk felkészíteni a jövő kihívásaira és elindítani a cégben egy olyan pozitív változást, mely a vezetői/tulajdonosai és alkalmazottaik számára is előnyös és tartós lesz.


A tréning tartalma személyre szabott. Felmérjük a cég sajátosságait és a témákban a releváns és indokolt részletekre helyezzük a hangsúlyt. Számos, lépcsőzetesen is kivitelezhető tanáccsal és új szemlélet móddal fog megismerkedni a résztvevő, mellyel elindulhat a folyamatosan fejlődő és növekvő cégek irányába. Érdemes tehát észben tartani, hogy az igazi változás belülről kezdődik.


A tréning témakörei:

  • a dolgozók munkarendje

  • a dolgozók munkafolyamatai

  • vezetői készségek

  • belső folyamatok optimalizálása

  • a szervezeti rendszer elemzése

  • a munkavállalók és a vezetőség elégedettsége

  • a csapatmunka fejlesztése

  • munkakörnyezet 2020-ban

  • multikulturális együttműködések

  • digitális írástudás

  • a hatékonyság magasabb szintjei

  • digitális kor általános kihívásai


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


Digital Hack

A Digital Hack a Magyar Marketing Szövetség szekciója, mely a marketing és média világa iránt érdeklődőknek nyújt tökéletes színteret. Az események ugyanis a digitális világ újításaiba kalauzolják el a résztvevőket, ahol olyan új megoldásokat, technológiákat fednek fel az előadók, amiket az utóbbi időben fejlesztettek ki, és első kézből lehet tájékozódni róluk.

 

A Digital Hacken ugyancsak fontos szerepet játszanak a start-up vállalatok, hiszen a legtöbb új keletű internetes és digitális megoldás forrását ezek a garázscégek biztosítják. Az esemény résztvevői átfogó képet alkothatnak a jelenlegi 01100100-ás korszak változásairól, továbbá betekinthetnek egy olyan jövőbe, ami minden bizonnyal hamarabb megérkezik, mint azt elképzelhetnék.

 

Az előadások és prezentációk minden alkalommal kiegészülnek a makrogazdaság stratégiai célkitűzéseinek feltárásával, így az innováció (K+F) és infokommunikáció hazai szabályozásairól, integrációs terveiről is értesülnek a vállalatok képviselői, aminek okán lesz idejük felkészülni az őket érintő változásokra.

 

Ugyancsak jelentős szerepet játszanak e rendezvénysorozat életében a mobileszközök, amik nélkül manapság egy lépést nem tesz egyetlen üzletember vagy fiatal sem. Azok a kényelmi megoldások, amik ilyen platformra készülnek, mind új lehetőséget biztosítanak a vállalatok számára célcsoportjaik eléréséhez, mélyebb megismeréséhez és pontosabb szegmentációjához. Ezen kívül a médiapiac a mobilon történő hirdetéseket is egyre szélesebb körben használja, újabb és újabb fejlesztéseket visznek véghez annak érdekében, hogy megrendelőiket, valamint fogyasztóikat egyaránt kiszolgálhassák a jövőben is.

Széttörné az internetes multik egyeduralmát az EU új szabályozása

Széttörné az internetes multik egyeduralmát az EU új szabályozása

Zártkörű sajtóbeszélgetést rendezett az Európai Parlament magyarországi kapcsolattartó irodája a digitális szolgáltatások uniós szabályozásáról. Az Európai Unió megváltoztatná a legnagyobb média platformok reklámozási és szabályozási alapelveit, a mesterséges intelligencia és a tárolt személyes adatok felhasználását is. Az eseményen a Manta Digitál Marketing Kft. egyik digitális média szakértője is részt vett.

 

Te milyen marketinges vagy?

Te milyen marketinges vagy?

Vannak azok a szakemberek akik egy témához jól értenek például: performance marketingesek vagy stratégák.

15 digitális marketing tanács

15 digitális marketing tanács

Sokszor, sok helyen hallunk mindenféle rapid megoldást arra vonatkozóan, hogy mi is igazán az a digitális marketing és mit érdemes figyelembe vennie a mindennapokban egy magára valamit is adó marketingesnek, ha a digitális világban biztos kézzel szeretné cégét a siker útjára vezetni. Nos, van egy jó hírünk: a digitális marketing kötelező!