Digital Hack

A Digital Hack a Magyar Marketing Szövetség szekciója, mely a marketing és média világa iránt érdeklődőknek nyújt tökéletes színteret. Az események ugyanis a digitális világ újításaiba kalauzolják el a résztvevőket, ahol olyan új megoldásokat, technológiákat fednek fel az előadók, amiket az utóbbi időben fejlesztettek ki, és első kézből lehet tájékozódni róluk.

 

A Digital Hacken ugyancsak fontos szerepet játszanak a start-up vállalatok, hiszen a legtöbb új keletű internetes és digitális megoldás forrását ezek a garázscégek biztosítják. Az esemény résztvevői átfogó képet alkothatnak a jelenlegi 01100100-ás korszak változásairól, továbbá betekinthetnek egy olyan jövőbe, ami minden bizonnyal hamarabb megérkezik, mint azt elképzelhetnék.

 

Az előadások és prezentációk minden alkalommal kiegészülnek a makrogazdaság stratégiai célkitűzéseinek feltárásával, így az innováció (K+F) és infokommunikáció hazai szabályozásairól, integrációs terveiről is értesülnek a vállalatok képviselői, aminek okán lesz idejük felkészülni az őket érintő változásokra.

 

Ugyancsak jelentős szerepet játszanak e rendezvénysorozat életében a mobileszközök, amik nélkül manapság egy lépést nem tesz egyetlen üzletember vagy fiatal sem. Azok a kényelmi megoldások, amik ilyen platformra készülnek, mind új lehetőséget biztosítanak a vállalatok számára célcsoportjaik eléréséhez, mélyebb megismeréséhez és pontosabb szegmentációjához. Ezen kívül a médiapiac a mobilon történő hirdetéseket is egyre szélesebb körben használja, újabb és újabb fejlesztéseket visznek véghez annak érdekében, hogy megrendelőiket, valamint fogyasztóikat egyaránt kiszolgálhassák a jövőben is. 

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.