Hírek

A tudatalatti befolyásolás technikái

A tudatalatti befolyásolás technikái

A vásárlók szeretik azt hinni, hogy ésszerűen és tárgyilagosan választanak, de az első benyomás bizony háttérbe szorítja az objektivitást.

Célba ér e a reklámlevél?

Célba ér e a reklámlevél?

Néhány hatékonyságnövelő tipp a KutatóCentrum felmérése alapján: érdekes tárgy és bevezető, továbbkattintás és nyereményjáték.

Online marketing? Kitörési pont lehet egy céges honlap

Online marketing? Kitörési pont lehet egy céges honlap

A szex-, szállodaipar és a turizmus szakemberei már tudják, milyen a jó honlap, ám a legtöbb cég még egyáltalán nem él a weboldalakkal, a vegyipariak viszont robbanás előtt állnak, sarkítva ezt lehet tudni a hazai vállalatok online kultúrájáról. Varga István, aki az Év honlapja díjat tíz éve alapította, jól felrajzolhatónak látja a trendeket:A kezdeti első és második generációs honlapok mára eltűntek. Egyre kevesebb a brosúra jellegű honlap, kezdenek leszokni a főoldali köszöntőről. Évről évre többen készítenek modern, átlátható, letisztult, ötletes, színes és kreatív honlapokat.

A reklám leghatékonyabb módjáról

A reklám leghatékonyabb módjáról

Barátok és ismerősök nyíltan, őszintén, szavahihetően, valamint célzottan informálják egymást termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, amikor erre valós igény mutatkozik. Korunk reklámokkal túltelített világában a személyes termékajánlás a legjobb és leghatékonyabb módja annak, hogy eljussunk fogyasztóinkhoz - mutatta ki többek között a Nielsen 2009-es online kutatása.

Így ne küldjünk hírlevelet 13+1 tipp

Így ne küldjünk hírlevelet 13+1 tipp

Csokorba szedtük, milyen megoldásokat érdemes elkerülni, ha egy cég azt szeretné, hogy a hírlevele valóban a jó hírét és a vevői hűségét erősítse, és ne ellenkező hatást érjen el. Szó esik színekről, következetességről, gyakoriságról, linkelésről, megszólításról, és arról is, melyek a nyerő napok.