Hírek

Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?

Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?

Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.

Az employer branding szerepe a vállalati életben

Az employer branding szerepe a vállalati életben

A munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.

 

4 marketing trükk, amivel igazi rajongókat szerezhetsz

A márkák szerethetősége is éppúgy működik, mint az emberek közötti szimpátia: a márka él, lélegzik, eszméket támogat, célokat karol fel és folyamatosan változik és fejlődik.

 

Ha a marketingstratégiádat jobbá szeretnéd tenni, akkor a fentieket mindenképpen mérlegelned kell a jövőben, hiszen kizárólag így leszel képes szerethető márkát létrehozni. Mindehhez járul hozzá a TNW 4 marketingtippel:

Két kézzel szórjuk a pénzt mobiltelefonra

Szépen hízik a családok költekezése, de a legnagyobb ütemben a telefonvásárlás ugrott meg az elmúlt években.

 

A kereskedelmi, azon belül az online kereskedelmi tendenciákkal napi szinten foglalkozó blokkk.com legfrissebb jelentése általánosságban nézi meg az elmúlt öt év költési adatait, és ebből a riportból kiderül, hogy a mobiltelefonra a családok kiemelt módon áldoznak.

Ez a legfontosabb a kamaszok szülei számára

Ez a legfontosabb a kamaszok szülei számára

A Családbarát Újbuda Program és a Felelős Szülők Iskolája apasorozatának legutóbbi előadásának címe 'Kamaszokkal is lehet élni, sőt?!', előadója Varga István coach, digitális marketing szakember, jövőkutató, és családapa. Az április 26.-án 18 órakor megrendezésre került előadás kapcsán a Z-generációról, digitalizációról, tudatos apaságról és a lányának írt levelekből készült könyvéről kérdeztük az ismert szakembert.