Hírek

Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingre

Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingre

Évek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.

 

Digitális marketing tippek startupoknak

Digitális marketing tippek startupoknak

Életed egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.

Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünk

Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünk

A csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.

 

5 trend, amely a kiskereskedelmet alakítja 2018-ban

Az Oracle tanulmányában vezető kiskereskedők és véleményvezérek benyomásai révén állította össze a kiskereskedelmet átalakító 5 legfontosabb trendet 2018-ban, és bemutatja azt is, hogyan kellene a márkáknak reagálni a kihívásokra.

Engedd, hogy az elégedett vásárlóid adják el a terméked, szolgáltatásod

Engedd, hogy az elégedett vásárlóid adják el a terméked, szolgáltatásod

Új vásárlók szerzése mindig nagy marketing költséget von maga után. Költséges megszerezni egy felhasználó bizalmát, hogy megvásárolja akár csak a belépő termékünket. Ebben a bejegyzésben bemutatok egy olyan haladó megoldást, melyet aránylag kevesen alkalmaznak még, pedig a megvalósítása egyszerű és nagy marketing költség nélkül szállítja az új vevőket, érdeklődőket. Mire lesz szükséged ehhez? Elégedett vásárlókra és lehetőleg egy e-mail marketing szoftverre.