Cégünkről

"A legkülönösebb ráják az ördögráják, amelyeknek a többi rájafélétől eltérő életmódja a rendkívüli alkalmazkodási képesség egész sorozatát fejlesztette ki. Az erőt és dinamizmust sugárzó ördögárja elnevezést a manta a fejének két oldalán lévő szarvszerű lebenyéről kapta. A tengerészek a " tenger ördögének" nevezik, régen sok tévhit keringett az "ördögről". A hajósok, halászok úgy tartották, hogy a hajón lévő embert megbabonázza, hipnotizálja, majd a hajóra veti magát és magával rántja a mélységbe. Az ördögráják családjában azonban vannak nagyobb és kisebb méretűek is: a víz felszíne alatt "szárnyaló" manta csodálatos látvány, sokan a tengerek egyik legszebb élőlényének tartják. Szívósságáról legendák keringenek a horgászok körében. Nem egyszer megesett, hogy a megszigonyozott, lándzsával összeszurkált rája, amelybe néhány golyót is beleeresztettek, fürgén elmenekült. A zsibbasztó rája az egyik leglenyűgözőbb fajtája a ráják családjának, a hihetetlenül összetett, különleges élőlény testében elektromos áramot termel, melyet legtöbb esetben a zsákmány megbénítására használ. Érdekes módon, az ókori görögök és rómaiak ennek a jellegzetes rájának az áramütését gyógyításra használták, a "narcotic" szó (érzéstelenítő, kábító, bódító), a zsibbasztó rája görög elnevezéséből, a "narke" szóból származik."

A Manta Marketing 1991-ben alakult egy műszaki kutató-fejlesztő cég marketing tevékenységének koordinálására. Az eltelt idő alatt azonban a cég folyamatosan fejlődött, amely lehetővé tette más iparágakban működő vállalkozások marketing megbízásainak teljesítését, ezáltal bővült az ügynökség főprofilja, a marketing outsourcing.

A feladatok növekedésével arányosan tudtuk a Manta Marketing szakembereinek létszámát is növelni. A Marketing csoport tevékenységét egy pénzügyi és egy informatikai tanácsadó csoport is támogatja, amelyek más megbízók számára könyvelési, könyvvizsgálói, valamint egyedi szoftverfejlesztési feladatokat látnak el. A cégcsoport jelenleg 25 főállású munkatársat és 10 megbízásos tanácsadót foglalkoztat a különböző típusú marketing-, pénzügyi és szoftverfejlesztési tanácsadási és szervezési feladatok ellátására.

Néhány éve prioritásként kezelünk a már említett full-service marketing tevékenység mellett bizonyos részterületeket. Ilyen kiemelt terület az online-marketing, a gerillamarketing, illetve egyéb területek.

Marketing tevékenységünk főbb területei:

  • Egységes vállalati arculat kialakítása - logó és arculattervezés
  • Marketingkutatás és -tervezés, marketing tanácsadás
  • Marketing terv megvalósulásának ellenőrzése
  • Kampányok és promóciók tervezése, lebonyolítása, média-mix összeállítása (ATL/BTL),
  • Médiavásárlás
  • Kiállítások szervezése, esemény marketing
  • Online marketing
  • Gerillamarketing
  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.