Cégünkről

"A legkülönösebb ráják az ördögráják, amelyeknek a többi rájafélétől eltérő életmódja a rendkívüli alkalmazkodási képesség egész sorozatát fejlesztette ki. Az erőt és dinamizmust sugárzó ördögárja elnevezést a manta a fejének két oldalán lévő szarvszerű lebenyéről kapta. A tengerészek a " tenger ördögének" nevezik, régen sok tévhit keringett az "ördögről". A hajósok, halászok úgy tartották, hogy a hajón lévő embert megbabonázza, hipnotizálja, majd a hajóra veti magát és magával rántja a mélységbe. Az ördögráják családjában azonban vannak nagyobb és kisebb méretűek is: a víz felszíne alatt "szárnyaló" manta csodálatos látvány, sokan a tengerek egyik legszebb élőlényének tartják. Szívósságáról legendák keringenek a horgászok körében. Nem egyszer megesett, hogy a megszigonyozott, lándzsával összeszurkált rája, amelybe néhány golyót is beleeresztettek, fürgén elmenekült. A zsibbasztó rája az egyik leglenyűgözőbb fajtája a ráják családjának, a hihetetlenül összetett, különleges élőlény testében elektromos áramot termel, melyet legtöbb esetben a zsákmány megbénítására használ. Érdekes módon, az ókori görögök és rómaiak ennek a jellegzetes rájának az áramütését gyógyításra használták, a "narcotic" szó (érzéstelenítő, kábító, bódító), a zsibbasztó rája görög elnevezéséből, a "narke" szóból származik."

A Manta Marketing 1991-ben alakult egy műszaki kutató-fejlesztő cég marketing tevékenységének koordinálására. Az eltelt idő alatt azonban a cég folyamatosan fejlődött, amely lehetővé tette más iparágakban működő vállalkozások marketing megbízásainak teljesítését, ezáltal bővült az ügynökség főprofilja, a marketing outsourcing.

A feladatok növekedésével arányosan tudtuk a Manta Marketing szakembereinek létszámát is növelni. A Marketing csoport tevékenységét egy pénzügyi és egy informatikai tanácsadó csoport is támogatja, amelyek más megbízók számára könyvelési, könyvvizsgálói, valamint egyedi szoftverfejlesztési feladatokat látnak el. A cégcsoport jelenleg 25 főállású munkatársat és 10 megbízásos tanácsadót foglalkoztat a különböző típusú marketing-, pénzügyi és szoftverfejlesztési tanácsadási és szervezési feladatok ellátására.

Néhány éve prioritásként kezelünk a már említett full-service marketing tevékenység mellett bizonyos részterületeket. Ilyen kiemelt terület az online-marketing, a gerillamarketing, illetve egyéb területek.

Marketing tevékenységünk főbb területei:

  • Egységes vállalati arculat kialakítása - logó és arculattervezés
  • Marketingkutatás és -tervezés, marketing tanácsadás
  • Marketing terv megvalósulásának ellenőrzése
  • Kampányok és promóciók tervezése, lebonyolítása, média-mix összeállítása (ATL/BTL),
  • Médiavásárlás
  • Kiállítások szervezése, esemény marketing
  • Online marketing
  • Gerillamarketing
  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLabFolytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.
  • Megválasztották a Marketing Szövetség elnökségét: a Manta alapítója továbbra is a tagok közöttOnline platformon tartotta meg ezévi tisztújító közgyűlését az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére összpontosító, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.