Cégünkről

"A legkülönösebb ráják az ördögráják, amelyeknek a többi rájafélétől eltérő életmódja a rendkívüli alkalmazkodási képesség egész sorozatát fejlesztette ki. Az erőt és dinamizmust sugárzó ördögárja elnevezést a manta a fejének két oldalán lévő szarvszerű lebenyéről kapta. A tengerészek a " tenger ördögének" nevezik, régen sok tévhit keringett az "ördögről". A hajósok, halászok úgy tartották, hogy a hajón lévő embert megbabonázza, hipnotizálja, majd a hajóra veti magát és magával rántja a mélységbe. Az ördögráják családjában azonban vannak nagyobb és kisebb méretűek is: a víz felszíne alatt "szárnyaló" manta csodálatos látvány, sokan a tengerek egyik legszebb élőlényének tartják. Szívósságáról legendák keringenek a horgászok körében. Nem egyszer megesett, hogy a megszigonyozott, lándzsával összeszurkált rája, amelybe néhány golyót is beleeresztettek, fürgén elmenekült. A zsibbasztó rája az egyik leglenyűgözőbb fajtája a ráják családjának, a hihetetlenül összetett, különleges élőlény testében elektromos áramot termel, melyet legtöbb esetben a zsákmány megbénítására használ. Érdekes módon, az ókori görögök és rómaiak ennek a jellegzetes rájának az áramütését gyógyításra használták, a "narcotic" szó (érzéstelenítő, kábító, bódító), a zsibbasztó rája görög elnevezéséből, a "narke" szóból származik."

A Manta Marketing 1991-ben alakult egy műszaki kutató-fejlesztő cég marketing tevékenységének koordinálására. Az eltelt idő alatt azonban a cég folyamatosan fejlődött, amely lehetővé tette más iparágakban működő vállalkozások marketing megbízásainak teljesítését, ezáltal bővült az ügynökség főprofilja, a marketing outsourcing.

A feladatok növekedésével arányosan tudtuk a Manta Marketing szakembereinek létszámát is növelni. A Marketing csoport tevékenységét egy pénzügyi és egy informatikai tanácsadó csoport is támogatja, amelyek más megbízók számára könyvelési, könyvvizsgálói, valamint egyedi szoftverfejlesztési feladatokat látnak el. A cégcsoport jelenleg 25 főállású munkatársat és 10 megbízásos tanácsadót foglalkoztat a különböző típusú marketing-, pénzügyi és szoftverfejlesztési tanácsadási és szervezési feladatok ellátására.

Néhány éve prioritásként kezelünk a már említett full-service marketing tevékenység mellett bizonyos részterületeket. Ilyen kiemelt terület az online-marketing, a gerillamarketing, illetve egyéb területek.

Marketing tevékenységünk főbb területei:

  • Egységes vállalati arculat kialakítása - logó és arculattervezés
  • Marketingkutatás és -tervezés, marketing tanácsadás
  • Marketing terv megvalósulásának ellenőrzése
  • Kampányok és promóciók tervezése, lebonyolítása, média-mix összeállítása (ATL/BTL),
  • Médiavásárlás
  • Kiállítások szervezése, esemény marketing
  • Online marketing
  • Gerillamarketing
  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.