Cégünkről

"A legkülönösebb ráják az ördögráják, amelyeknek a többi rájafélétől eltérő életmódja a rendkívüli alkalmazkodási képesség egész sorozatát fejlesztette ki. Az erőt és dinamizmust sugárzó ördögárja elnevezést a manta a fejének két oldalán lévő szarvszerű lebenyéről kapta. A tengerészek a " tenger ördögének" nevezik, régen sok tévhit keringett az "ördögről". A hajósok, halászok úgy tartották, hogy a hajón lévő embert megbabonázza, hipnotizálja, majd a hajóra veti magát és magával rántja a mélységbe. Az ördögráják családjában azonban vannak nagyobb és kisebb méretűek is: a víz felszíne alatt "szárnyaló" manta csodálatos látvány, sokan a tengerek egyik legszebb élőlényének tartják. Szívósságáról legendák keringenek a horgászok körében. Nem egyszer megesett, hogy a megszigonyozott, lándzsával összeszurkált rája, amelybe néhány golyót is beleeresztettek, fürgén elmenekült. A zsibbasztó rája az egyik leglenyűgözőbb fajtája a ráják családjának, a hihetetlenül összetett, különleges élőlény testében elektromos áramot termel, melyet legtöbb esetben a zsákmány megbénítására használ. Érdekes módon, az ókori görögök és rómaiak ennek a jellegzetes rájának az áramütését gyógyításra használták, a "narcotic" szó (érzéstelenítő, kábító, bódító), a zsibbasztó rája görög elnevezéséből, a "narke" szóból származik."

A Manta Marketing 1991-ben alakult egy műszaki kutató-fejlesztő cég marketing tevékenységének koordinálására. Az eltelt idő alatt azonban a cég folyamatosan fejlődött, amely lehetővé tette más iparágakban működő vállalkozások marketing megbízásainak teljesítését, ezáltal bővült az ügynökség főprofilja, a marketing outsourcing.

A feladatok növekedésével arányosan tudtuk a Manta Marketing szakembereinek létszámát is növelni. A Marketing csoport tevékenységét egy pénzügyi és egy informatikai tanácsadó csoport is támogatja, amelyek más megbízók számára könyvelési, könyvvizsgálói, valamint egyedi szoftverfejlesztési feladatokat látnak el. A cégcsoport jelenleg 25 főállású munkatársat és 10 megbízásos tanácsadót foglalkoztat a különböző típusú marketing-, pénzügyi és szoftverfejlesztési tanácsadási és szervezési feladatok ellátására.

Néhány éve prioritásként kezelünk a már említett full-service marketing tevékenység mellett bizonyos részterületeket. Ilyen kiemelt terület az online-marketing, a gerillamarketing, illetve egyéb területek.

Marketing tevékenységünk főbb területei:

  • Egységes vállalati arculat kialakítása - logó és arculattervezés
  • Marketingkutatás és -tervezés, marketing tanácsadás
  • Marketing terv megvalósulásának ellenőrzése
  • Kampányok és promóciók tervezése, lebonyolítása, média-mix összeállítása (ATL/BTL),
  • Médiavásárlás
  • Kiállítások szervezése, esemény marketing
  • Online marketing
  • Gerillamarketing
  • A magyarországi munkahelyek lehetnek az informatikusok kedvenceiA nemzetközi recessziós félelmek felborították a technológiai szektor munkaerőpiacát. Az USA-ban idén már több mint 40 ezer informatikust bocsátottak el, ami érzékenyen érinti az eddig KATA-val beszámlázó magyar szakembereket is. A 100 százalékig magyar tulajdonú ingatlan.com úgy döntött, hogy évközi béremelést nyújt valamennyi alkalmazottjának, akik így nemzetközi összevetésben is világszínvonalú fizetést kapnak. A piacvezető ingatlanhirdetési portál a következő 12 hónapban több mint 1 milliárd forint összegű jövedelmet biztosít a munkavállalóinak.
  • A MATE egyedülálló kezdeményezéssel támogatja az általános iskolai sportéletetAz országban egyedülálló megállapodást kötött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem sportegyesülete, a MATE - Gödöllői Egyetemi Atlétikai Club (MATE-GEAC), a Gödöllői Hajós Alfréd Általános Iskola és a Dunakeszi Tankerület, melynek keretében magas szintű sportolási tevékenységet biztosítanak a tanulók számára, megalapozva ezzel a kettős életpályamodellt.
  • Eddig több, mint 120 start-up vállalkozás nevezett be a fenntartható fejlődést célzó versenyen2022. szeptember 30-ig meghosszabbítottuk a BASF Innovation Hub jelentkezési határidejét. A BASF Innovation Hub olyan megoldásokat keres, amelyek közvetlenül vagy közvetve hozzájárulnak a Zöld Megállapodás pilléreinek (tiszta energia, intelligens közlekedés és a „termőföldtől az asztalig” stratégia) megvalósításához. Eddig több, mint 120 innovátor és start-up vállalkozás nyújtott be projektet a fenntartható fejlődést célzó versenyen, amelyen 11 közép- és délkelet-európai ország vesz részt, köztük Magyarország is.  A legjobb megoldásokat pénzdíjjal fogják jutalmazni.