Az internet jövőre már lenyomja a tévét is

2019-ben jelentős fordulat következik a tartalomfogyasztási szokásokban, hiszen a Zenith ügynökség előrejelzése szerint jövőre az emberek már több időt fognak tölteni online mint amennyit a televízió előtt. A Zenith adatai szerint 2019-től egy átlagos felhasználó napi 170,6 percet tölt majd majd az interneten, míg a tévézésre szánt idő 170,3 percre “csökken”.

 

A változás persze egyáltalán nem váratlan, ugyanakkor korábban még az elemzők sem gondolták, hogy ilyen hamar be fog következni, hiszen még a Zenith tavalyi előrejelzésében is az szerepelt, hogy 2019-ben a televízió lesz az uralkodó platform. A legfrissebb kimutatás viszont már jövőre várja a fordulópontot, ami a cég szerint elsősorban a kifejezetten olcsó, de alapszintű internetezésre alkalmas telefonok jelentős elterjedésének köszönhető  – főleg a fejlődő országokban.

 

A Zenith becslései szerint szintén a mobilok lesznek felelősek a médiafogyasztás több mint negyedéért, és ezek a készülékek fokozatosan veszik majd át a szerepet a sokáig hagyományosnak számító tartalomfogyasztási tevékenységektől. 2011-ben a mobiltelefonok még csak a teljes médiafogyasztás 5%-át fedték le, 2018-ban viszont már 24%-nál tartunk, 2020-ra pedig már 28%-ot jósolnak az elemzők.

/marketingmorzsak.hu, recorde/

  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.