Az internet jövőre már lenyomja a tévét is

2019-ben jelentős fordulat következik a tartalomfogyasztási szokásokban, hiszen a Zenith ügynökség előrejelzése szerint jövőre az emberek már több időt fognak tölteni online mint amennyit a televízió előtt. A Zenith adatai szerint 2019-től egy átlagos felhasználó napi 170,6 percet tölt majd majd az interneten, míg a tévézésre szánt idő 170,3 percre “csökken”.

 

A változás persze egyáltalán nem váratlan, ugyanakkor korábban még az elemzők sem gondolták, hogy ilyen hamar be fog következni, hiszen még a Zenith tavalyi előrejelzésében is az szerepelt, hogy 2019-ben a televízió lesz az uralkodó platform. A legfrissebb kimutatás viszont már jövőre várja a fordulópontot, ami a cég szerint elsősorban a kifejezetten olcsó, de alapszintű internetezésre alkalmas telefonok jelentős elterjedésének köszönhető  – főleg a fejlődő országokban.

 

A Zenith becslései szerint szintén a mobilok lesznek felelősek a médiafogyasztás több mint negyedéért, és ezek a készülékek fokozatosan veszik majd át a szerepet a sokáig hagyományosnak számító tartalomfogyasztási tevékenységektől. 2011-ben a mobiltelefonok még csak a teljes médiafogyasztás 5%-át fedték le, 2018-ban viszont már 24%-nál tartunk, 2020-ra pedig már 28%-ot jósolnak az elemzők.

/marketingmorzsak.hu, recorde/

  • Hová tart az e-mail marketing?Egyre többen nézik mobilról e-mailjeiket, de ez még nem azt jelenti, hogy ne lenne jelentős az asztali gépek használata.   Közel hatmillió e-mail marketing kampányt vizsgált át a Campaign Monitor, aminek a fenti mondat az egyik legfontosabb megállapítása – számolt be az AdWeek.  
  • Az internet jövőre már lenyomja a tévét is2019-ben jelentős fordulat következik a tartalomfogyasztási szokásokban, hiszen a Zenith ügynökség előrejelzése szerint jövőre az emberek már több időt fognak tölteni online mint amennyit a televízió előtt. A Zenith adatai szerint 2019-től egy átlagos felhasználó napi 170,6 percet tölt majd majd az interneten, míg a tévézésre szánt idő 170,3 percre “csökken”.  
  • A kisebb cégek is rájöttek, miért fontos a digitalizációA negyedik ipari forradalom Magyarországot is elérte. Az automatizálás, a hajtástechnika és a megújuló energia területén elérhető ipari megoldások iránti érdeklődés több mint másfélszeresére nőtt hazánkban a tavalyi év azonos időszakához képest – derült ki a Táblázat.hu, Magyarország legnagyobb b2b online piacterének legfrissebb felméréséből.