Az internet jövőre már lenyomja a tévét is

2019-ben jelentős fordulat következik a tartalomfogyasztási szokásokban, hiszen a Zenith ügynökség előrejelzése szerint jövőre az emberek már több időt fognak tölteni online mint amennyit a televízió előtt. A Zenith adatai szerint 2019-től egy átlagos felhasználó napi 170,6 percet tölt majd majd az interneten, míg a tévézésre szánt idő 170,3 percre “csökken”.

 

A változás persze egyáltalán nem váratlan, ugyanakkor korábban még az elemzők sem gondolták, hogy ilyen hamar be fog következni, hiszen még a Zenith tavalyi előrejelzésében is az szerepelt, hogy 2019-ben a televízió lesz az uralkodó platform. A legfrissebb kimutatás viszont már jövőre várja a fordulópontot, ami a cég szerint elsősorban a kifejezetten olcsó, de alapszintű internetezésre alkalmas telefonok jelentős elterjedésének köszönhető  – főleg a fejlődő országokban.

 

A Zenith becslései szerint szintén a mobilok lesznek felelősek a médiafogyasztás több mint negyedéért, és ezek a készülékek fokozatosan veszik majd át a szerepet a sokáig hagyományosnak számító tartalomfogyasztási tevékenységektől. 2011-ben a mobiltelefonok még csak a teljes médiafogyasztás 5%-át fedték le, 2018-ban viszont már 24%-nál tartunk, 2020-ra pedig már 28%-ot jósolnak az elemzők.

/marketingmorzsak.hu, recorde/

  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.