Az Év Honlapja 2018

A Manta Marketing csapata szervezi 17 éve Az Év Honlapja online marketingkommunikációs pályázatot!

 

"A digitalizáció demokratizálja a marketinget!"


“Ahogyan a weboldaladat össze tudod legózni, a vállalati marketingedet is össze tudod rakni, építőkockákból." - Peter Thiel: "Nulláról az egyre” c. siker-könyvében arról beszél, hogy most egy új digitális reneszánsz van kibontakozóban. "Soha nem volt olyan könnyű építőelemekből egy új, eddig nem látott szolgáltatást vagy terméket létrehozni. Most a vállalatokban megvan az innovációs fogadókészség, amely nyitott az új modellek és lehetőségek számára. Fejlessz, tesztelj, mérj, vállalkozz!"

Részlet Varga István László és Gabor Bonyhadi - Mekkora a Marketing IQ-d c, Marketing Summit Hungary konferencia plenáris előadásából.


Az idei év nyertesei: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2018 

 

Köszönjük az elhivatott munkátokat, mellyel emelitek a magyar digitális kultúrát. Jövőre további sikerekkel várunk benneteket!  

 

 


  • 2018 után ismét a KITE precíziós gazdálkodási rendszer kapta az Agrár Innovációs DíjatA KITE Zrt. precíziós gazdálkodási rendszert tüntette ki a Magyar Innovációs Szövetség idén Agár Innovációs Díjjal. A bírálóbizottság 69 magyarországi vállalkozás közül választotta ki a 2020. évi innovációs nagydíjas társaságot. Ezen túl további 7 innovációs díjat, valamint az év Startup Innovációs Díját is kiosztották.
  • Eddig kiköpted, mostantól, az egészségmegőrzés érdekében, magadra kenhetedMezőgazdasági kutatás-fejlesztési együttműködés zárult le európai uniós támogatással a Széchenyi István Egyetem, a Pannonhalmi Apátsági Pincészet Kft. és a konzorciumvezető Kisalföldi Mezőgazdasági Zrt. részvételével. A projekt célja egy új típusú, gyógynövényeket is tartalmazó étrend-kiegészítő és kozmetikai termékcsalád létrehozása volt. Az új készítményekben a szőlőmagolaj hatóanyagait egészítették ki különböző gyógynövényekkel,illetve azok kivonataival.
  • Egyre kevesebb kerül, az egyre drágább élelmiszerek árából, a termelőkhözA koronavírus-járvány idején felértékelődött a helyi élelmiszerek fogyasztása - hallhattuk sokszor. Egy évvel a járvány kitörése után mit is jelent ez valójában?