Az Év Honlapja 2018

A Manta Marketing csapata szervezi 17 éve Az Év Honlapja online marketingkommunikációs pályázatot!

 

"A digitalizáció demokratizálja a marketinget!"


“Ahogyan a weboldaladat össze tudod legózni, a vállalati marketingedet is össze tudod rakni, építőkockákból." - Peter Thiel: "Nulláról az egyre” c. siker-könyvében arról beszél, hogy most egy új digitális reneszánsz van kibontakozóban. "Soha nem volt olyan könnyű építőelemekből egy új, eddig nem látott szolgáltatást vagy terméket létrehozni. Most a vállalatokban megvan az innovációs fogadókészség, amely nyitott az új modellek és lehetőségek számára. Fejlessz, tesztelj, mérj, vállalkozz!"

Részlet Varga István László és Gabor Bonyhadi - Mekkora a Marketing IQ-d c, Marketing Summit Hungary konferencia plenáris előadásából.


Az idei év nyertesei: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2018 

 

Köszönjük az elhivatott munkátokat, mellyel emelitek a magyar digitális kultúrát. Jövőre további sikerekkel várunk benneteket!  

 

 


  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.