Az Év Honlapja 2018

A Manta Marketing csapata szervezi 17 éve Az Év Honlapja online marketingkommunikációs pályázatot!

 

"A digitalizáció demokratizálja a marketinget!"


“Ahogyan a weboldaladat össze tudod legózni, a vállalati marketingedet is össze tudod rakni, építőkockákból." - Peter Thiel: "Nulláról az egyre” c. siker-könyvében arról beszél, hogy most egy új digitális reneszánsz van kibontakozóban. "Soha nem volt olyan könnyű építőelemekből egy új, eddig nem látott szolgáltatást vagy terméket létrehozni. Most a vállalatokban megvan az innovációs fogadókészség, amely nyitott az új modellek és lehetőségek számára. Fejlessz, tesztelj, mérj, vállalkozz!"

Részlet Varga István László és Gabor Bonyhadi - Mekkora a Marketing IQ-d c, Marketing Summit Hungary konferencia plenáris előadásából.


Az idei év nyertesei: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2018 

 

Köszönjük az elhivatott munkátokat, mellyel emelitek a magyar digitális kultúrát. Jövőre további sikerekkel várunk benneteket!  

 

 


  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.