Az Év Honlapja

Az Év Honlapja Magyarország legnagyobb online-marketingkommunikációs pályázata, mely már 20. alkalommal díjazza Magyarország legjobb honlapjait 28 kategóriában.
Pályázatunk célja elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására. Célunk még a hazai online-kultúra erősítése, illetve a hiánypótló, értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.

Nevezési kategóriák

'Az Év Honlapja' pályázatra jelenleg 28 kategóriában lehet nevezni a honlapokat.

  1. Agrár
  2. Az Év Applikációja
  3. Az Év Kreatív megoldása (Instagram-, Facebook-, Tik-Tok tartalmak és sztorik, elektronikus hírlevél, banner, popup, branded content, branded entertainment, landoló oldal, díjak, elismerések, fintech megoldások, minikampányok és egyéb kreatív projektek)
  4. Az Év Technológiai megoldása
  5. B2B weboldalak
  6. Blockchain
  7. Egészségügy
  8. E-kereskedelem
  9. E-learning
  10. Életmód és Sport
  11. Hungarikum
  12. Ifjúsági: 14 - 18 (középiskolai tanulók) év közötti személyek által fejlestett nem kereskedelmi céllal létrehozott, személyes weblap.
    Ebbe a kategóriába csak 14 - 18 (középiskolai tanulók) év közötti magánszemélyek nevezhetnek!
  13. Ipari weboldalak
  14. Kereskedelem
  15. Kormányzat: Kormányzati oldalak, kormányzati háttérintézmények oldalai
  16. Közösségi oldal és marketing megoldások
  17. Kultúra
  18. Márkasite
  19. Média (online és offline)
  20. Művészek, közszereplők honlapja
  21. Non-profit kategória (Ebbe a kategóriába kereskedelmi céloktól mentes oldalak nevezhetnek pl: Társadalmi és civil szervezetek, Egyházi oldalak, Ismeretterjesztő és Hobbi oldalak)
  22. Oktatás
  23. Önkormányzatok és települések
  24. Portfólió oldalak: (régi személyes oldal kategória)
    Magánszemélyek tulajdonában lévő weblapok. Ebbe a kategóriába csak magánszemélyek nevezhetnek!
  25. Rendezvény
  26. Szolgáltatás
  27. Turizmus
  28. Vendéglátás (szállodák, éttermek honlapjai)

 

Elbírálás szempontjai

Design

A honlap vizuális megjelenése (színvilág, layout, tipográfia, grafika) támogatja-e a megadott célkitűzést, valamint mennyire van összhangban a honlap tartalmával.

Impresszió

A weblap vizuális megjelenése és tartalmának megismerése milyen összbenyomást kelt a látogatóban.

Innovativitás

Milyen újszerű tartalmi, formai és programozástechnikai megoldásokat alkalmaztak a weblap fejlesztői.

Interaktivitás

Milyen formában ad lehetőséget a honlap a látogatóknak / ügyfeleknek a kapcsolattartásra. A honlap tartalma / szolgáltatásai mennyire használják ki a web által nyújtott kétirányú kommunikációs lehetőségeket.

Kategóriának megfelelő tartalom (súlyozott pontszám)

Miután a versenyben különböző kategóriákban lehet nevezni, a tartalmat nem lehet általában értékelni, hanem csak a konkrét kategória jellegzetességeinek megfelelően. A honlap tartalmi része mennyire támogatja a nevezésben megadott marketing célkitűzés megvalósítását az adott kategóriában. A kereskedelmi kategóriában induló honlapok - az üzleti szolgáltatás minősége mellett - mennyire felelnek meg a kötelező jogi előírásoknak.

Navigáció

A látogatók részéről a leggyakoribb panasz a weblapokra, hogy egy idő után elveszítik a tájékozódást, nem tudják hol vannak, hogyan tudnak visszatérni a kezdőoldalra. Értékeljük, hogy a weblap mennyire áttekinthető, milyen segítséget nyújt a weblap egyes részeinek a megismeréséhez.

Reszponzivitás

A felhasználó eszközéhez / eszközeihez alkalmazkodó rugalmas webdizájn ma már elengedhetetlen feltétele egy jó honlapnak, éppen ezért értékeléseink során mi is nagy hangsúlyt fektetünk erre a szempontra.

  • Meggyre mentek a VOLT FesztiválonEljött a meggy, a barack, a ribizli, a paradicsom és a paprika szezonja, országszerte beérnek a hazai termelőknél a gyümölcsök és a zöldségek. Ezért most még fontosabb, hogy melyiket választjuk. Az idényzöldségek és idénygyümölcsök fogyasztásának fontosságára hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a soproni VOLT fesztiválon.  
  • Moratórium: drágább a leves, mint a hús – a hitelcsere jobb megoldásEgy 10 milliós hitel esetében összességében akár 2 millió forinttal is nőhet annak az ügyfélnek a teljes törlesztési terhe, aki él a kormány újabb moratórium hosszabbításával. A money.hu szakértői a bennmaradás helyett a hitelcserét ajánlják. Bár a kormány a hiteltörlesztési moratórium újabb 6 hónapos hosszabbításáról döntött, a money.hu szakértői szerint lassan már a rászorulóknak sem éri meg a további védernyő alatt maradás. A következő 6 hónap törlesztőmentessége ugyanis már majdnem többet visz, mint amennyit hoz.
  • Megjöttek a magyarok a SzigetreEddig a nemzetközi sztárok sorát tették közzé a Sziget szervezői, de most megérkezett a hazai fellépők legjava is, megújítva a fesztivál magyar zenei koncepcióját és kínálatát.