A weblapfejlesztés folyamata

A webfejlesztés szolgáltatás teljesen képes megújítani honlapját az elképzeléseinek megfelelően. Az internet folyamatosan fejlődik, és a honlapoknak mindenképpen tartania kell az iramot, melyet saját piacuk diktál. A szakértők úgy vélik, hogy egy honlap felbecsülhető élettartama jelenleg két év. Ennek leteltével célszerű újragondolni az olyan elemeket, mint a design, a tartalom és az oldal céljai.

  • Egy személyes találkozó alkalmával megbeszéljük a megrendelés részleteit
  • A megbeszéltek alapján elkészítjük a vizuális terveket
  • Ennek elfogadása után rendelkezésre bocsájtunk egy tesztoldalt, mely alapján véglegesítjük a terveket, és elkészítjük a weboldalt
  • A honlapot feltöltjük megbeszélés szerint az Önök által adott vagy az általunk készített tartalommal
  • A weboldalt minden hozzáférhetőségi és szerkesztési lehetőségével a rendelkezésükre bocsájtjuk

A weboldal készítésében marketinges szemlélettel dolgozunk, és folyamatosan ellátjuk tanácsokkal, ismeretekkel és lehetőségekkel, melyek alapján a lehető legtöbbet hozhatja ki honlapjából.

Kapcsolódó szolgáltatások: Konkurenciafigyelés, Weblapértékelés

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.