A weblapfejlesztés folyamata

A webfejlesztés szolgáltatás teljesen képes megújítani honlapját az elképzeléseinek megfelelően. Az internet folyamatosan fejlődik, és a honlapoknak mindenképpen tartania kell az iramot, melyet saját piacuk diktál. A szakértők úgy vélik, hogy egy honlap felbecsülhető élettartama jelenleg két év. Ennek leteltével célszerű újragondolni az olyan elemeket, mint a design, a tartalom és az oldal céljai.

  • Egy személyes találkozó alkalmával megbeszéljük a megrendelés részleteit
  • A megbeszéltek alapján elkészítjük a vizuális terveket
  • Ennek elfogadása után rendelkezésre bocsájtunk egy tesztoldalt, mely alapján véglegesítjük a terveket, és elkészítjük a weboldalt
  • A honlapot feltöltjük megbeszélés szerint az Önök által adott vagy az általunk készített tartalommal
  • A weboldalt minden hozzáférhetőségi és szerkesztési lehetőségével a rendelkezésükre bocsájtjuk

A weboldal készítésében marketinges szemlélettel dolgozunk, és folyamatosan ellátjuk tanácsokkal, ismeretekkel és lehetőségekkel, melyek alapján a lehető legtöbbet hozhatja ki honlapjából.

Kapcsolódó szolgáltatások: Konkurenciafigyelés, Weblapértékelés

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.