Karácsony- Szeretet ünnepe

Karácsony közeledtével mindenki szíve meglágyul szerettei felé. Azonban ne felejtsük el: a szeretetet egész évben ki kell mutatnunk!

A „most-nak élni” nem csak annyit jelent, hogy élvezd az életet, és ne halogasd az elintézni valóidat. Ez azt is jelenti, hogy ne habozz kimutatni szereteted a családod és barátaid felé.

Ebben az egyre gyorsuló világban sokszor azokra az embereknek nem szentelünk elég időt és figyelmet, akik a legfontosabbak az életünkben.

Leginkább kommunikációnk mennyiségével és minőségével tudjuk kifejezni érzéseinket, nem pedig drága ajándékokkal. Mindenki számára közhelynek hangozhat, de gondoljunk csak bele! Mi az ami megmarad hosszú távon? Mi az ami támogat és épít bennünket? Nem a csilivili tárgyak, hanem a szép szavak, gesztusok, melyek egy életen át elkísérnek minket.

Vannak mulandó dolgok az életben, de a szeretetnek állandónak kell lennie!

Öleld meg szeretteid minden nap, és mondd el nekik mennyire szereted őket!

 

Áldott Karácsonyi Ünnepeket kíván:

Manta Marketing Csapata

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.