Karácsony- Szeretet ünnepe

Karácsony közeledtével mindenki szíve meglágyul szerettei felé. Azonban ne felejtsük el: a szeretetet egész évben ki kell mutatnunk!

A „most-nak élni” nem csak annyit jelent, hogy élvezd az életet, és ne halogasd az elintézni valóidat. Ez azt is jelenti, hogy ne habozz kimutatni szereteted a családod és barátaid felé.

Ebben az egyre gyorsuló világban sokszor azokra az embereknek nem szentelünk elég időt és figyelmet, akik a legfontosabbak az életünkben.

Leginkább kommunikációnk mennyiségével és minőségével tudjuk kifejezni érzéseinket, nem pedig drága ajándékokkal. Mindenki számára közhelynek hangozhat, de gondoljunk csak bele! Mi az ami megmarad hosszú távon? Mi az ami támogat és épít bennünket? Nem a csilivili tárgyak, hanem a szép szavak, gesztusok, melyek egy életen át elkísérnek minket.

Vannak mulandó dolgok az életben, de a szeretetnek állandónak kell lennie!

Öleld meg szeretteid minden nap, és mondd el nekik mennyire szereted őket!

 

Áldott Karácsonyi Ünnepeket kíván:

Manta Marketing Csapata

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.