Karácsony- Szeretet ünnepe

Karácsony közeledtével mindenki szíve meglágyul szerettei felé. Azonban ne felejtsük el: a szeretetet egész évben ki kell mutatnunk!

A „most-nak élni” nem csak annyit jelent, hogy élvezd az életet, és ne halogasd az elintézni valóidat. Ez azt is jelenti, hogy ne habozz kimutatni szereteted a családod és barátaid felé.

Ebben az egyre gyorsuló világban sokszor azokra az embereknek nem szentelünk elég időt és figyelmet, akik a legfontosabbak az életünkben.

Leginkább kommunikációnk mennyiségével és minőségével tudjuk kifejezni érzéseinket, nem pedig drága ajándékokkal. Mindenki számára közhelynek hangozhat, de gondoljunk csak bele! Mi az ami megmarad hosszú távon? Mi az ami támogat és épít bennünket? Nem a csilivili tárgyak, hanem a szép szavak, gesztusok, melyek egy életen át elkísérnek minket.

Vannak mulandó dolgok az életben, de a szeretetnek állandónak kell lennie!

Öleld meg szeretteid minden nap, és mondd el nekik mennyire szereted őket!

 

Áldott Karácsonyi Ünnepeket kíván:

Manta Marketing Csapata

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.