Karácsony- Szeretet ünnepe

Karácsony közeledtével mindenki szíve meglágyul szerettei felé. Azonban ne felejtsük el: a szeretetet egész évben ki kell mutatnunk!

A „most-nak élni” nem csak annyit jelent, hogy élvezd az életet, és ne halogasd az elintézni valóidat. Ez azt is jelenti, hogy ne habozz kimutatni szereteted a családod és barátaid felé.

Ebben az egyre gyorsuló világban sokszor azokra az embereknek nem szentelünk elég időt és figyelmet, akik a legfontosabbak az életünkben.

Leginkább kommunikációnk mennyiségével és minőségével tudjuk kifejezni érzéseinket, nem pedig drága ajándékokkal. Mindenki számára közhelynek hangozhat, de gondoljunk csak bele! Mi az ami megmarad hosszú távon? Mi az ami támogat és épít bennünket? Nem a csilivili tárgyak, hanem a szép szavak, gesztusok, melyek egy életen át elkísérnek minket.

Vannak mulandó dolgok az életben, de a szeretetnek állandónak kell lennie!

Öleld meg szeretteid minden nap, és mondd el nekik mennyire szereted őket!

 

Áldott Karácsonyi Ünnepeket kíván:

Manta Marketing Csapata

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.