A jövő vállalata - Digital Transformation

Az a vállalat lesz a változás győztese és túlélője, amelyik képes az alkalmazkodásra. Követnie kell a környezetében tapasztalt változást. Mi több! Le kell vonnia a következtetéseket annak érdekében, hogy hatékonyabb céggé válhasson.


Kíváncsi arra, hogy mi lehetne cégével ha megkezdené digitális átállását és folytatná a megkezdett fejlődését? hogyan tudja ezt elérni? esetleg mire számíthat ha nem tesz lépéseket? Rengeteg a megválaszolatlan kérdése a témában, melyre nem kap személyreszabott válaszokat?


A jövőt cégünk folyamatosan kutatja. A meglévő információk, az előrevetíthető trendek, és a 25 éves tapasztalatunk lehetővé teszi egy olyan jövőkép kialakítását, melynek átadása megalkotja a cégek számára azt az ismeretet, hogy ők is lássák az újabb lehetőségeiket.


A tréning tematikája:

  • Hol tartunk most?- Helyzetelemzés

  • Digitalizáció: kezdeti lépsek- haladás menete/ üteme

  • Aki lemarad, ottmarad

  • Ember és gép együttműködése (Ember-gép- ember)

  • Kommunikáció változása

  • A jövő generációja

  • Munka fogalma

  • Hogyan lehet lépést tartani?



Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.