A jövő vállalata - Digital Transformation

Az a vállalat lesz a változás győztese és túlélője, amelyik képes az alkalmazkodásra. Követnie kell a környezetében tapasztalt változást. Mi több! Le kell vonnia a következtetéseket annak érdekében, hogy hatékonyabb céggé válhasson.


Kíváncsi arra, hogy mi lehetne cégével ha megkezdené digitális átállását és folytatná a megkezdett fejlődését? hogyan tudja ezt elérni? esetleg mire számíthat ha nem tesz lépéseket? Rengeteg a megválaszolatlan kérdése a témában, melyre nem kap személyreszabott válaszokat?


A jövőt cégünk folyamatosan kutatja. A meglévő információk, az előrevetíthető trendek, és a 25 éves tapasztalatunk lehetővé teszi egy olyan jövőkép kialakítását, melynek átadása megalkotja a cégek számára azt az ismeretet, hogy ők is lássák az újabb lehetőségeiket.


A tréning tematikája:

  • Hol tartunk most?- Helyzetelemzés

  • Digitalizáció: kezdeti lépsek- haladás menete/ üteme

  • Aki lemarad, ottmarad

  • Ember és gép együttműködése (Ember-gép- ember)

  • Kommunikáció változása

  • A jövő generációja

  • Munka fogalma

  • Hogyan lehet lépést tartani?



Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.