A jövő vállalata - Digital Transformation

Az a vállalat lesz a változás győztese és túlélője, amelyik képes az alkalmazkodásra. Követnie kell a környezetében tapasztalt változást. Mi több! Le kell vonnia a következtetéseket annak érdekében, hogy hatékonyabb céggé válhasson.


Kíváncsi arra, hogy mi lehetne cégével ha megkezdené digitális átállását és folytatná a megkezdett fejlődését? hogyan tudja ezt elérni? esetleg mire számíthat ha nem tesz lépéseket? Rengeteg a megválaszolatlan kérdése a témában, melyre nem kap személyreszabott válaszokat?


A jövőt cégünk folyamatosan kutatja. A meglévő információk, az előrevetíthető trendek, és a 25 éves tapasztalatunk lehetővé teszi egy olyan jövőkép kialakítását, melynek átadása megalkotja a cégek számára azt az ismeretet, hogy ők is lássák az újabb lehetőségeiket.


A tréning tematikája:

  • Hol tartunk most?- Helyzetelemzés

  • Digitalizáció: kezdeti lépsek- haladás menete/ üteme

  • Aki lemarad, ottmarad

  • Ember és gép együttműködése (Ember-gép- ember)

  • Kommunikáció változása

  • A jövő generációja

  • Munka fogalma

  • Hogyan lehet lépést tartani?



Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.