A jövő vállalata - Digital Transformation

Az a vállalat lesz a változás győztese és túlélője, amelyik képes az alkalmazkodásra. Követnie kell a környezetében tapasztalt változást. Mi több! Le kell vonnia a következtetéseket annak érdekében, hogy hatékonyabb céggé válhasson.


Kíváncsi arra, hogy mi lehetne cégével ha megkezdené digitális átállását és folytatná a megkezdett fejlődését? hogyan tudja ezt elérni? esetleg mire számíthat ha nem tesz lépéseket? Rengeteg a megválaszolatlan kérdése a témában, melyre nem kap személyreszabott válaszokat?


A jövőt cégünk folyamatosan kutatja. A meglévő információk, az előrevetíthető trendek, és a 25 éves tapasztalatunk lehetővé teszi egy olyan jövőkép kialakítását, melynek átadása megalkotja a cégek számára azt az ismeretet, hogy ők is lássák az újabb lehetőségeiket.


A tréning tematikája:

  • Hol tartunk most?- Helyzetelemzés

  • Digitalizáció: kezdeti lépsek- haladás menete/ üteme

  • Aki lemarad, ottmarad

  • Ember és gép együttműködése (Ember-gép- ember)

  • Kommunikáció változása

  • A jövő generációja

  • Munka fogalma

  • Hogyan lehet lépést tartani?



Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?Hogy a konkurenseid előtt járj?Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél? Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING! Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?
  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.