5 poszt típus amit érdemes elkerülni
Az online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.

1. A promóció túltolása
Habár ezek a fiókok a cég termékeit hivatottak hirdetni, nem szabad túl hangsúlyosan termékeket traktálni a többi felhasználóra – ez inkább elidegenít, mint bevonz.
2. Virális posztok különösebb meggondolás nélkül
Attól még, hogy valami vírusként terjed a közösségi médián, nem kötelező átvenni, hacsak nincs rá nagyon jó okunk – ellenkező esetben a tartalom erőltetettnek, cikinek fog látszódni.
3. A márkához nem illő tartalom
Fontos hogy egységes, átgondolt marketingstratégiánk legyen a közösségi felületeken is – egy-egy márkaidegen poszt már képes megbontani a magunkról felépített képet, és akár hosszabb távon is kellemetlen következményeket okozhat.
4. Túl sok hashtag
Kevés, de okos hashtageket használjunk, hogy célzottá és erőteljessé tegyük a marketingünket. A túl sok poszt alá tett hashtag egyrészt nem néz ki túl jól, másrészt semmit sem érünk el vele.
5. Tökéletlen helyesírás
Habár a legprofibb helyesírók is követnek el néha nyelvtani hibákat, egy korrektor jelenléte sok ilyesmit kijavíthat – ez azért fontos, mert a folyamatosan nyelvhelyességi problémákkal küzködő cégeket a követőik is hülyének fogják nézni.
+1. Negatív, kritikus tartalom
Hasonlóan a politikai, és a vallási anyagokhoz, az efféle tartalmak is csupán annyit érnek el, hogy megosztják a közönségünket, és száz olyan vitát kezdeményeznek a kommentszekciókban, ami csak árthat a márkánknak.
/marketingmorzsak.hu/