5 poszt típus amit érdemes elkerülni

Az online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.

 

 

1. A promóció túltolása

Habár ezek a fiókok a cég termékeit hivatottak hirdetni, nem szabad túl hangsúlyosan termékeket traktálni a többi felhasználóra – ez inkább elidegenít, mint bevonz.

2. Virális posztok különösebb meggondolás nélkül

Attól még, hogy valami vírusként terjed a közösségi médián, nem kötelező átvenni, hacsak nincs rá nagyon jó okunk – ellenkező esetben a tartalom erőltetettnek, cikinek fog látszódni.

3. A márkához nem illő tartalom

Fontos hogy egységes, átgondolt marketingstratégiánk legyen a közösségi felületeken is – egy-egy márkaidegen poszt már képes megbontani a magunkról felépített képet, és akár hosszabb távon is kellemetlen következményeket okozhat.

4. Túl sok hashtag

Kevés, de okos hashtageket használjunk, hogy célzottá és erőteljessé tegyük a marketingünket. A túl sok poszt alá tett hashtag egyrészt nem néz ki túl jól, másrészt semmit sem érünk el vele.

5. Tökéletlen helyesírás

Habár a legprofibb helyesírók is követnek el néha nyelvtani hibákat, egy korrektor jelenléte sok ilyesmit kijavíthat – ez azért fontos, mert a folyamatosan nyelvhelyességi problémákkal küzködő cégeket a követőik is hülyének fogják nézni.

+1. Negatív, kritikus tartalom

Hasonlóan a politikai, és a vallási anyagokhoz, az efféle tartalmak is csupán annyit érnek el, hogy megosztják a közönségünket, és száz olyan vitát kezdeményeznek a kommentszekciókban, ami csak árthat a márkánknak.

 

/marketingmorzsak.hu/

  • A magyarországi munkahelyek lehetnek az informatikusok kedvenceiA nemzetközi recessziós félelmek felborították a technológiai szektor munkaerőpiacát. Az USA-ban idén már több mint 40 ezer informatikust bocsátottak el, ami érzékenyen érinti az eddig KATA-val beszámlázó magyar szakembereket is. A 100 százalékig magyar tulajdonú ingatlan.com úgy döntött, hogy évközi béremelést nyújt valamennyi alkalmazottjának, akik így nemzetközi összevetésben is világszínvonalú fizetést kapnak. A piacvezető ingatlanhirdetési portál a következő 12 hónapban több mint 1 milliárd forint összegű jövedelmet biztosít a munkavállalóinak.
  • A MATE egyedülálló kezdeményezéssel támogatja az általános iskolai sportéletetAz országban egyedülálló megállapodást kötött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem sportegyesülete, a MATE - Gödöllői Egyetemi Atlétikai Club (MATE-GEAC), a Gödöllői Hajós Alfréd Általános Iskola és a Dunakeszi Tankerület, melynek keretében magas szintű sportolási tevékenységet biztosítanak a tanulók számára, megalapozva ezzel a kettős életpályamodellt.
  • Eddig több, mint 120 start-up vállalkozás nevezett be a fenntartható fejlődést célzó versenyen2022. szeptember 30-ig meghosszabbítottuk a BASF Innovation Hub jelentkezési határidejét. A BASF Innovation Hub olyan megoldásokat keres, amelyek közvetlenül vagy közvetve hozzájárulnak a Zöld Megállapodás pilléreinek (tiszta energia, intelligens közlekedés és a „termőföldtől az asztalig” stratégia) megvalósításához. Eddig több, mint 120 innovátor és start-up vállalkozás nyújtott be projektet a fenntartható fejlődést célzó versenyen, amelyen 11 közép- és délkelet-európai ország vesz részt, köztük Magyarország is.  A legjobb megoldásokat pénzdíjjal fogják jutalmazni.