5 poszt típus amit érdemes elkerülni

Az online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.

 

 

1. A promóció túltolása

Habár ezek a fiókok a cég termékeit hivatottak hirdetni, nem szabad túl hangsúlyosan termékeket traktálni a többi felhasználóra – ez inkább elidegenít, mint bevonz.

2. Virális posztok különösebb meggondolás nélkül

Attól még, hogy valami vírusként terjed a közösségi médián, nem kötelező átvenni, hacsak nincs rá nagyon jó okunk – ellenkező esetben a tartalom erőltetettnek, cikinek fog látszódni.

3. A márkához nem illő tartalom

Fontos hogy egységes, átgondolt marketingstratégiánk legyen a közösségi felületeken is – egy-egy márkaidegen poszt már képes megbontani a magunkról felépített képet, és akár hosszabb távon is kellemetlen következményeket okozhat.

4. Túl sok hashtag

Kevés, de okos hashtageket használjunk, hogy célzottá és erőteljessé tegyük a marketingünket. A túl sok poszt alá tett hashtag egyrészt nem néz ki túl jól, másrészt semmit sem érünk el vele.

5. Tökéletlen helyesírás

Habár a legprofibb helyesírók is követnek el néha nyelvtani hibákat, egy korrektor jelenléte sok ilyesmit kijavíthat – ez azért fontos, mert a folyamatosan nyelvhelyességi problémákkal küzködő cégeket a követőik is hülyének fogják nézni.

+1. Negatív, kritikus tartalom

Hasonlóan a politikai, és a vallási anyagokhoz, az efféle tartalmak is csupán annyit érnek el, hogy megosztják a közönségünket, és száz olyan vitát kezdeményeznek a kommentszekciókban, ami csak árthat a márkánknak.

 

/marketingmorzsak.hu/

  • Egységes töltő: a Parlament az e-hulladék csökkentése mellett Az Európai Parlament készen áll az egységes töltőről, így az e-hulladék csökkentéséről és a hordozható elektronikus készülékek egyszerűbb töltéséről a tagállamokkal folytatandó tárgyalásokra. Kevesebb felesleges vezeték és töltő: a környezet és a fogyasztók szempontjából egyaránt jó lépés A hordozható készülékeket USB C típusú csatlakozóval kell ellátni A képviselők a vezeték nélküli töltést is egységesítenék
  • Cobotok és fenntarthatóságTavaly július 29-re esett a Föld túllövés napja, ez az a nap, amikor ökológiai lábnyomunk meghaladja a bolygó biokapacitását. Kevesen kapcsolják össze a robotokat és a fenntarthatóságot, de a Föld világnapja lehetőséget ad az automatizálással foglalkozóknak arra, hogy újragondolják, a robotok segítségével hogyan csökkenthetik a hulladékmennyiségüket, az energiafelhasználásukat és hogyan csoportosíthatják jobban a kapacitásokat a bolygónk és társadalmunk védelme érdekében.
  • Hosszú távú cél a napi 400 gramm zöldség és gyümölcs fogyasztása Friss tavaszi zöldséges fogásokkal indult idén az „Európai Friss Csapat – Az ízek ereje” program A Klauzál téri vásárcsarnok egy főzőstúdiójában tartották a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara zöldség- és gyümölcsfogyasztást ösztönző programja, az Európai Friss Csapat évindító, főzéssel egybekötött sajtótájékoztatóját. Az eseményen Győrffy Balázs, a NAK elnöke és Turcsán Tünde, a GFK üzletágigazgatója tartott beszédet, majd Bernáth József séffel közösen friss tavaszi zöldséges fogásokat készítettek és kóstoltak a résztvevők.