4 marketing trükk, amivel igazi rajongókat szerezhetsz

A márkák szerethetősége is éppúgy működik, mint az emberek közötti szimpátia: a márka él, lélegzik, eszméket támogat, célokat karol fel és folyamatosan változik és fejlődik.

 

Ha a marketingstratégiádat jobbá szeretnéd tenni, akkor a fentieket mindenképpen mérlegelned kell a jövőben, hiszen kizárólag így leszel képes szerethető márkát létrehozni. Mindehhez járul hozzá a TNW 4 marketingtippel:

 


1. Beszélj minél többet a fogyasztóiddal!

Minél több interakció van közted és a fogyasztók között, annál jobban megismerhetitek egymást. Ennek két konkrét előnye is lehet: egyrészt jobban megismerheted a márkád iránt érdeklődőket, amivel még személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat kínálhatsz nekik a jövőben, másrészt növelheted vele az elköteleződést is. Ez utóbbi azért fontos, mert a vásárlók 75%-a állítja, hogy érzelmei befolyásolják a vásárlásnál


2. Kommunikálj személyre szabottan!

Amikor mindenkivel kommunikálsz, akkor senkivel sem kommunikálsz, vagyis leginkább beesel a pad alá. Szűkítsd le a lehető legkisebbre a célcsoportodat és kommunikálj kizárólag nekik. Használd az ő nyelvüket, az ő stílusukat és az ő vizuális “világukat”! A gyakorlatban azzal is segítheted a munkádat, ha a tartalom létrehozásánál odaképzeled a perszónádat és megpróbálod elképzelni, vajon mit szólna a tartalomhoz.


3. Vesd be a meglepetés és az öröm hatását!

A márkád számára a lehető leggyorsabb és legmélyebb elköteleződést a meglepetés és az öröm kiváltásával érheted el, amik azonnali érzelmi kapcsolatot teremtenek a fogyasztóval. Ha pedig mindezt folyamatosan is képes vagy elérni, akkor márkahűségre számíthatsz. Ezt a trükköt online és offline is felhasználhatod, a lényeg, hogy ne legyen “mondvacsinált”, mert akkor éppen az ellenkező hatást válthatod ki az érdeklődőkből és az ügyfelekből, mint szeretnéd.


4. Mutass egyediséget és állandóságot!

Ne felejtsd el, hogy a konkurencia mindig lesben áll. Ha azt szeretnéd elérni, hogy a lehető legnehezebben tudják levadászni az ügyfeleidet, akkor legyél egyedi és állandó. Különböztesd meg jól láthatóan a márkádat a konkurens vagy helyettesítő termékektől és győzd meg a vásárlóidat, hogy örökre elérhető lesz mindez a számukra.



/marketingmorzsak.hu/

  • Az AXIÁL újabb lépést tett a karbonsemlegessé válás útjánAz 1991-ben alapított AXIÁL Kft. az egyik vezető mezőgazdaságigép-kereskedelemmel foglalkozó vállalat Magyarországon. A cég tevékenységi köre kiterjed mezőgazdasági-, építőipari- és anyagmozgatógépek, valamint az ezekhez használható munkagépek, és eszközök értékesítésére. 
  • Civilek a SzigetenAugusztusban ismét jön kedvenc fesztiválunk, a Sziget, és a szervezők idén is várják a Civil Szervezetek jelentkezését.
  • Egységes töltő: a Parlament az e-hulladék csökkentése mellett Az Európai Parlament készen áll az egységes töltőről, így az e-hulladék csökkentéséről és a hordozható elektronikus készülékek egyszerűbb töltéséről a tagállamokkal folytatandó tárgyalásokra. Kevesebb felesleges vezeték és töltő: a környezet és a fogyasztók szempontjából egyaránt jó lépés A hordozható készülékeket USB C típusú csatlakozóval kell ellátni A képviselők a vezeték nélküli töltést is egységesítenék