4 marketing trükk, amivel igazi rajongókat szerezhetsz

A márkák szerethetősége is éppúgy működik, mint az emberek közötti szimpátia: a márka él, lélegzik, eszméket támogat, célokat karol fel és folyamatosan változik és fejlődik.

 

Ha a marketingstratégiádat jobbá szeretnéd tenni, akkor a fentieket mindenképpen mérlegelned kell a jövőben, hiszen kizárólag így leszel képes szerethető márkát létrehozni. Mindehhez járul hozzá a TNW 4 marketingtippel:

 


1. Beszélj minél többet a fogyasztóiddal!

Minél több interakció van közted és a fogyasztók között, annál jobban megismerhetitek egymást. Ennek két konkrét előnye is lehet: egyrészt jobban megismerheted a márkád iránt érdeklődőket, amivel még személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat kínálhatsz nekik a jövőben, másrészt növelheted vele az elköteleződést is. Ez utóbbi azért fontos, mert a vásárlók 75%-a állítja, hogy érzelmei befolyásolják a vásárlásnál


2. Kommunikálj személyre szabottan!

Amikor mindenkivel kommunikálsz, akkor senkivel sem kommunikálsz, vagyis leginkább beesel a pad alá. Szűkítsd le a lehető legkisebbre a célcsoportodat és kommunikálj kizárólag nekik. Használd az ő nyelvüket, az ő stílusukat és az ő vizuális “világukat”! A gyakorlatban azzal is segítheted a munkádat, ha a tartalom létrehozásánál odaképzeled a perszónádat és megpróbálod elképzelni, vajon mit szólna a tartalomhoz.


3. Vesd be a meglepetés és az öröm hatását!

A márkád számára a lehető leggyorsabb és legmélyebb elköteleződést a meglepetés és az öröm kiváltásával érheted el, amik azonnali érzelmi kapcsolatot teremtenek a fogyasztóval. Ha pedig mindezt folyamatosan is képes vagy elérni, akkor márkahűségre számíthatsz. Ezt a trükköt online és offline is felhasználhatod, a lényeg, hogy ne legyen “mondvacsinált”, mert akkor éppen az ellenkező hatást válthatod ki az érdeklődőkből és az ügyfelekből, mint szeretnéd.


4. Mutass egyediséget és állandóságot!

Ne felejtsd el, hogy a konkurencia mindig lesben áll. Ha azt szeretnéd elérni, hogy a lehető legnehezebben tudják levadászni az ügyfeleidet, akkor legyél egyedi és állandó. Különböztesd meg jól láthatóan a márkádat a konkurens vagy helyettesítő termékektől és győzd meg a vásárlóidat, hogy örökre elérhető lesz mindez a számukra.



/marketingmorzsak.hu/

  • A cégeknek továbbra is megéri napelemes erőmű-rendszert telepíteniAkár 2-5 év alatt megtérülhet az energiaköltségeket optimalizáló beruházás az A1 Csoport számításai szerint, de elsősorban olyan vállalkozások számára, amelyek nyitottak a saját működésük újragondolására.
  • Kedvező irányt vett a lakáshitelek kulcsfontosságú mutatójaKedvező irányba mozdultak el a lakáshitelek kamatát, végső soron pedig a havi törlesztőrészletet nagyban befolyásoló úgynevezett BIRS-mutatók. Az 5, 10 és 20 éves futamidejű BIRS 1,9-2,3 százalékponttal csökkent az október végi csúcsokhoz képest. Ha tartósan alacsonyan maradnak a BIRS-kamatok, az kedvező irányba terelheti a lakáshitelek kamatait. Bár a bizonytalanabbá váló gazdasági helyzet, a korábbi időszakhoz képest magasabb kamatszintek visszafogják a hitelkeresletet, a bankok közötti verseny javíthatja a lakáshitel-felvételt tervezők helyzetét.
  • Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának éléreA fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként.