4 marketing trükk, amivel igazi rajongókat szerezhetsz

A márkák szerethetősége is éppúgy működik, mint az emberek közötti szimpátia: a márka él, lélegzik, eszméket támogat, célokat karol fel és folyamatosan változik és fejlődik.

 

Ha a marketingstratégiádat jobbá szeretnéd tenni, akkor a fentieket mindenképpen mérlegelned kell a jövőben, hiszen kizárólag így leszel képes szerethető márkát létrehozni. Mindehhez járul hozzá a TNW 4 marketingtippel:

 


1. Beszélj minél többet a fogyasztóiddal!

Minél több interakció van közted és a fogyasztók között, annál jobban megismerhetitek egymást. Ennek két konkrét előnye is lehet: egyrészt jobban megismerheted a márkád iránt érdeklődőket, amivel még személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat kínálhatsz nekik a jövőben, másrészt növelheted vele az elköteleződést is. Ez utóbbi azért fontos, mert a vásárlók 75%-a állítja, hogy érzelmei befolyásolják a vásárlásnál


2. Kommunikálj személyre szabottan!

Amikor mindenkivel kommunikálsz, akkor senkivel sem kommunikálsz, vagyis leginkább beesel a pad alá. Szűkítsd le a lehető legkisebbre a célcsoportodat és kommunikálj kizárólag nekik. Használd az ő nyelvüket, az ő stílusukat és az ő vizuális “világukat”! A gyakorlatban azzal is segítheted a munkádat, ha a tartalom létrehozásánál odaképzeled a perszónádat és megpróbálod elképzelni, vajon mit szólna a tartalomhoz.


3. Vesd be a meglepetés és az öröm hatását!

A márkád számára a lehető leggyorsabb és legmélyebb elköteleződést a meglepetés és az öröm kiváltásával érheted el, amik azonnali érzelmi kapcsolatot teremtenek a fogyasztóval. Ha pedig mindezt folyamatosan is képes vagy elérni, akkor márkahűségre számíthatsz. Ezt a trükköt online és offline is felhasználhatod, a lényeg, hogy ne legyen “mondvacsinált”, mert akkor éppen az ellenkező hatást válthatod ki az érdeklődőkből és az ügyfelekből, mint szeretnéd.


4. Mutass egyediséget és állandóságot!

Ne felejtsd el, hogy a konkurencia mindig lesben áll. Ha azt szeretnéd elérni, hogy a lehető legnehezebben tudják levadászni az ügyfeleidet, akkor legyél egyedi és állandó. Különböztesd meg jól láthatóan a márkádat a konkurens vagy helyettesítő termékektől és győzd meg a vásárlóidat, hogy örökre elérhető lesz mindez a számukra.



/marketingmorzsak.hu/

  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.
  • Ezért érdemes videót használni"Több elérést és aktivitást hoz, mint egy poszt vagy egy link?  Ez fontos, de vannak ennél izgalmasabb indokok is. Persze, ha ugyanannyi munka elkészíteni egy videót, mint egy blogbejegyzést, akkor ez is egy jó érv a videó mellett, de a videó nem szöveges tartalom helyett kell" – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd.