2020 Munkavállalója

A munka fogalma megváltozott, az új fajta munkához pedig alkalmazkodnia kell az embernek, különben kikerül a munkapiacról.


A munka területén a trendeket nem csak a munkavállalónak lehet lényeges követni, de a munkáltatónak is lépést kell tartania. A változással együtt kell élni, szeretni kell azt. Sőt! Ha lehet, az élére kell állni, ugyanis ezek a dolgok hatékonyságot, és idő megtakarítást hozhatnak számunkra.


A digitális írástudáshoz hasonló, egyre bővülő lehetőségek megismerése mindkét fél érdeke, hiszen kizárólag együtt képesek azt alkalmazni. A résztvevőknek a jövőbeli együttműködési és fejlődési lehetőségeiket prezentálva szeretnénk útjukra indítani az elképzelései felé.


A tréning tematikáját a szerint igazítjuk, hogy munka piacának kínálati oldaláról, vagy kereslet oldalról szeretné az ismereteket elsajátítani a tréningen résztvevő(k). Természetesen mindkét esetben szükség van arra, hogy a másik oldalt is ismerjük.


Témák, melyekről szó lesz a tréningen:

  • ‘Régen’ és ‘Most’ összehasonlítás- paradigma váltás

  • Aktuális helyzet értékelése

  • Munkavállalói kompetenciák változása

  • Digitalizáció szerepe a munkában - kínálati és keresleti oldal

  • Jövőbeli trendek


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLabFolytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.
  • Megválasztották a Marketing Szövetség elnökségét: a Manta alapítója továbbra is a tagok közöttOnline platformon tartotta meg ezévi tisztújító közgyűlését az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére összpontosító, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.