2020 Munkavállalója

A munka fogalma megváltozott, az új fajta munkához pedig alkalmazkodnia kell az embernek, különben kikerül a munkapiacról.


A munka területén a trendeket nem csak a munkavállalónak lehet lényeges követni, de a munkáltatónak is lépést kell tartania. A változással együtt kell élni, szeretni kell azt. Sőt! Ha lehet, az élére kell állni, ugyanis ezek a dolgok hatékonyságot, és idő megtakarítást hozhatnak számunkra.


A digitális írástudáshoz hasonló, egyre bővülő lehetőségek megismerése mindkét fél érdeke, hiszen kizárólag együtt képesek azt alkalmazni. A résztvevőknek a jövőbeli együttműködési és fejlődési lehetőségeiket prezentálva szeretnénk útjukra indítani az elképzelései felé.


A tréning tematikáját a szerint igazítjuk, hogy munka piacának kínálati oldaláról, vagy kereslet oldalról szeretné az ismereteket elsajátítani a tréningen résztvevő(k). Természetesen mindkét esetben szükség van arra, hogy a másik oldalt is ismerjük.


Témák, melyekről szó lesz a tréningen:

  • ‘Régen’ és ‘Most’ összehasonlítás- paradigma váltás

  • Aktuális helyzet értékelése

  • Munkavállalói kompetenciák változása

  • Digitalizáció szerepe a munkában - kínálati és keresleti oldal

  • Jövőbeli trendek


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.