2020 Munkavállalója

A munka fogalma megváltozott, az új fajta munkához pedig alkalmazkodnia kell az embernek, különben kikerül a munkapiacról.


A munka területén a trendeket nem csak a munkavállalónak lehet lényeges követni, de a munkáltatónak is lépést kell tartania. A változással együtt kell élni, szeretni kell azt. Sőt! Ha lehet, az élére kell állni, ugyanis ezek a dolgok hatékonyságot, és idő megtakarítást hozhatnak számunkra.


A digitális írástudáshoz hasonló, egyre bővülő lehetőségek megismerése mindkét fél érdeke, hiszen kizárólag együtt képesek azt alkalmazni. A résztvevőknek a jövőbeli együttműködési és fejlődési lehetőségeiket prezentálva szeretnénk útjukra indítani az elképzelései felé.


A tréning tematikáját a szerint igazítjuk, hogy munka piacának kínálati oldaláról, vagy kereslet oldalról szeretné az ismereteket elsajátítani a tréningen résztvevő(k). Természetesen mindkét esetben szükség van arra, hogy a másik oldalt is ismerjük.


Témák, melyekről szó lesz a tréningen:

  • ‘Régen’ és ‘Most’ összehasonlítás- paradigma váltás

  • Aktuális helyzet értékelése

  • Munkavállalói kompetenciák változása

  • Digitalizáció szerepe a munkában - kínálati és keresleti oldal

  • Jövőbeli trendek


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.