2020 Munkavállalója

A munka fogalma megváltozott, az új fajta munkához pedig alkalmazkodnia kell az embernek, különben kikerül a munkapiacról.


A munka területén a trendeket nem csak a munkavállalónak lehet lényeges követni, de a munkáltatónak is lépést kell tartania. A változással együtt kell élni, szeretni kell azt. Sőt! Ha lehet, az élére kell állni, ugyanis ezek a dolgok hatékonyságot, és idő megtakarítást hozhatnak számunkra.


A digitális írástudáshoz hasonló, egyre bővülő lehetőségek megismerése mindkét fél érdeke, hiszen kizárólag együtt képesek azt alkalmazni. A résztvevőknek a jövőbeli együttműködési és fejlődési lehetőségeiket prezentálva szeretnénk útjukra indítani az elképzelései felé.


A tréning tematikáját a szerint igazítjuk, hogy munka piacának kínálati oldaláról, vagy kereslet oldalról szeretné az ismereteket elsajátítani a tréningen résztvevő(k). Természetesen mindkét esetben szükség van arra, hogy a másik oldalt is ismerjük.


Témák, melyekről szó lesz a tréningen:

  • ‘Régen’ és ‘Most’ összehasonlítás- paradigma váltás

  • Aktuális helyzet értékelése

  • Munkavállalói kompetenciák változása

  • Digitalizáció szerepe a munkában - kínálati és keresleti oldal

  • Jövőbeli trendek


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.