2020 Munkavállalója

A munka fogalma megváltozott, az új fajta munkához pedig alkalmazkodnia kell az embernek, különben kikerül a munkapiacról.


A munka területén a trendeket nem csak a munkavállalónak lehet lényeges követni, de a munkáltatónak is lépést kell tartania. A változással együtt kell élni, szeretni kell azt. Sőt! Ha lehet, az élére kell állni, ugyanis ezek a dolgok hatékonyságot, és idő megtakarítást hozhatnak számunkra.


A digitális írástudáshoz hasonló, egyre bővülő lehetőségek megismerése mindkét fél érdeke, hiszen kizárólag együtt képesek azt alkalmazni. A résztvevőknek a jövőbeli együttműködési és fejlődési lehetőségeiket prezentálva szeretnénk útjukra indítani az elképzelései felé.


A tréning tematikáját a szerint igazítjuk, hogy munka piacának kínálati oldaláról, vagy kereslet oldalról szeretné az ismereteket elsajátítani a tréningen résztvevő(k). Természetesen mindkét esetben szükség van arra, hogy a másik oldalt is ismerjük.


Témák, melyekről szó lesz a tréningen:

  • ‘Régen’ és ‘Most’ összehasonlítás- paradigma váltás

  • Aktuális helyzet értékelése

  • Munkavállalói kompetenciák változása

  • Digitalizáció szerepe a munkában - kínálati és keresleti oldal

  • Jövőbeli trendek


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?Hogy a konkurenseid előtt járj?Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél? Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING! Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?
  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.