2020 Munkahelye

A vállalatok fejlődésének gyökere a belső folyamatokban és hatékonyságban rejlik, melynek alakítói maguk a munkavállalók. A teljesítmény érdekében érdemes optimalizálni a körülményeket, hogy serkentően hasson és az esetleges problémákat gördülékenyebben kezelje.


A tréning résztvevőit szeretnénk felkészíteni a jövő kihívásaira és elindítani a cégben egy olyan pozitív változást, mely a vezetői/tulajdonosai és alkalmazottaik számára is előnyös és tartós lesz.


A tréning tartalma személyre szabott. Felmérjük a cég sajátosságait és a témákban a releváns és indokolt részletekre helyezzük a hangsúlyt. Számos, lépcsőzetesen is kivitelezhető tanáccsal és új szemlélet móddal fog megismerkedni a résztvevő, mellyel elindulhat a folyamatosan fejlődő és növekvő cégek irányába. Érdemes tehát észben tartani, hogy az igazi változás belülről kezdődik.


A tréning témakörei:

  • a dolgozók munkarendje

  • a dolgozók munkafolyamatai

  • vezetői készségek

  • belső folyamatok optimalizálása

  • a szervezeti rendszer elemzése

  • a munkavállalók és a vezetőség elégedettsége

  • a csapatmunka fejlesztése

  • munkakörnyezet 2020-ban

  • multikulturális együttműködések

  • digitális írástudás

  • a hatékonyság magasabb szintjei

  • digitális kor általános kihívásai


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.