2020 Munkahelye

A vállalatok fejlődésének gyökere a belső folyamatokban és hatékonyságban rejlik, melynek alakítói maguk a munkavállalók. A teljesítmény érdekében érdemes optimalizálni a körülményeket, hogy serkentően hasson és az esetleges problémákat gördülékenyebben kezelje.


A tréning résztvevőit szeretnénk felkészíteni a jövő kihívásaira és elindítani a cégben egy olyan pozitív változást, mely a vezetői/tulajdonosai és alkalmazottaik számára is előnyös és tartós lesz.


A tréning tartalma személyre szabott. Felmérjük a cég sajátosságait és a témákban a releváns és indokolt részletekre helyezzük a hangsúlyt. Számos, lépcsőzetesen is kivitelezhető tanáccsal és új szemlélet móddal fog megismerkedni a résztvevő, mellyel elindulhat a folyamatosan fejlődő és növekvő cégek irányába. Érdemes tehát észben tartani, hogy az igazi változás belülről kezdődik.


A tréning témakörei:

  • a dolgozók munkarendje

  • a dolgozók munkafolyamatai

  • vezetői készségek

  • belső folyamatok optimalizálása

  • a szervezeti rendszer elemzése

  • a munkavállalók és a vezetőség elégedettsége

  • a csapatmunka fejlesztése

  • munkakörnyezet 2020-ban

  • multikulturális együttműködések

  • digitális írástudás

  • a hatékonyság magasabb szintjei

  • digitális kor általános kihívásai


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?Hogy a konkurenseid előtt járj?Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél? Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING! Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?
  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.