2020 Munkahelye

A vállalatok fejlődésének gyökere a belső folyamatokban és hatékonyságban rejlik, melynek alakítói maguk a munkavállalók. A teljesítmény érdekében érdemes optimalizálni a körülményeket, hogy serkentően hasson és az esetleges problémákat gördülékenyebben kezelje.


A tréning résztvevőit szeretnénk felkészíteni a jövő kihívásaira és elindítani a cégben egy olyan pozitív változást, mely a vezetői/tulajdonosai és alkalmazottaik számára is előnyös és tartós lesz.


A tréning tartalma személyre szabott. Felmérjük a cég sajátosságait és a témákban a releváns és indokolt részletekre helyezzük a hangsúlyt. Számos, lépcsőzetesen is kivitelezhető tanáccsal és új szemlélet móddal fog megismerkedni a résztvevő, mellyel elindulhat a folyamatosan fejlődő és növekvő cégek irányába. Érdemes tehát észben tartani, hogy az igazi változás belülről kezdődik.


A tréning témakörei:

  • a dolgozók munkarendje

  • a dolgozók munkafolyamatai

  • vezetői készségek

  • belső folyamatok optimalizálása

  • a szervezeti rendszer elemzése

  • a munkavállalók és a vezetőség elégedettsége

  • a csapatmunka fejlesztése

  • munkakörnyezet 2020-ban

  • multikulturális együttműködések

  • digitális írástudás

  • a hatékonyság magasabb szintjei

  • digitális kor általános kihívásai


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.