2016. November 17.-én ismét megrendezésre kerül a Digital Hack!

 

Tudj meg minél többet a digitális világ mai állásáról!

 

Tények, érdekes előadásokkal, melyeket elismert szakemberek tartanak november 17.-én, a Digital Hack Szekcióján.



Az esemény, mint minden évben, idén is a Magyar Marketing Szövetség szekciójaként várja azokat a látogatókat, akik érdeklődnek, mit is tartogat számunkra a technológia fejlődése, és ezzel együtt a digitalizáció.

A program már most elérhető a marketing.hu oldalon, mely ebben az évben is Varga István és Bonyhádi Gábor szerevezésében jött létre.



Digital Hack- Minden, amit egy éve nem tudhattál a digitális marketing területen!

HÁZIGAZDÁK: Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató

                     Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 


14.05 – 14.17

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
The future of marketing

14.20 – 14.32

Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító
Marketing botok

14.35 – 14.47

Kis Viktória, Google
A Google innovációk hatása a marketingre

14.50 – 15.02

Zsíros Mihály, Brains on Trains
6 kettő perces hasznos digital hack

15.05 - 15.17

Biri Mátyás, Growth Panda Lead Marketing Architect
Growth Hacking - marketing teljesen máshogyan

15.20 - 15.32

Prácser Attila, Oszkár Telekocsi 
Sharing economy - mint az új marketing modell

15.35 - 15.47

Papp Gábor, Shapr3D
App marketing, growth marketing

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.