2016. November 17.-én ismét megrendezésre kerül a Digital Hack!

 

Tudj meg minél többet a digitális világ mai állásáról!

 

Tények, érdekes előadásokkal, melyeket elismert szakemberek tartanak november 17.-én, a Digital Hack Szekcióján.



Az esemény, mint minden évben, idén is a Magyar Marketing Szövetség szekciójaként várja azokat a látogatókat, akik érdeklődnek, mit is tartogat számunkra a technológia fejlődése, és ezzel együtt a digitalizáció.

A program már most elérhető a marketing.hu oldalon, mely ebben az évben is Varga István és Bonyhádi Gábor szerevezésében jött létre.



Digital Hack- Minden, amit egy éve nem tudhattál a digitális marketing területen!

HÁZIGAZDÁK: Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató

                     Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 


14.05 – 14.17

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
The future of marketing

14.20 – 14.32

Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító
Marketing botok

14.35 – 14.47

Kis Viktória, Google
A Google innovációk hatása a marketingre

14.50 – 15.02

Zsíros Mihály, Brains on Trains
6 kettő perces hasznos digital hack

15.05 - 15.17

Biri Mátyás, Growth Panda Lead Marketing Architect
Growth Hacking - marketing teljesen máshogyan

15.20 - 15.32

Prácser Attila, Oszkár Telekocsi 
Sharing economy - mint az új marketing modell

15.35 - 15.47

Papp Gábor, Shapr3D
App marketing, growth marketing

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.