2016. November 17.-én ismét megrendezésre kerül a Digital Hack!

 

Tudj meg minél többet a digitális világ mai állásáról!

 

Tények, érdekes előadásokkal, melyeket elismert szakemberek tartanak november 17.-én, a Digital Hack Szekcióján.



Az esemény, mint minden évben, idén is a Magyar Marketing Szövetség szekciójaként várja azokat a látogatókat, akik érdeklődnek, mit is tartogat számunkra a technológia fejlődése, és ezzel együtt a digitalizáció.

A program már most elérhető a marketing.hu oldalon, mely ebben az évben is Varga István és Bonyhádi Gábor szerevezésében jött létre.



Digital Hack- Minden, amit egy éve nem tudhattál a digitális marketing területen!

HÁZIGAZDÁK: Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató

                     Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 


14.05 – 14.17

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
The future of marketing

14.20 – 14.32

Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító
Marketing botok

14.35 – 14.47

Kis Viktória, Google
A Google innovációk hatása a marketingre

14.50 – 15.02

Zsíros Mihály, Brains on Trains
6 kettő perces hasznos digital hack

15.05 - 15.17

Biri Mátyás, Growth Panda Lead Marketing Architect
Growth Hacking - marketing teljesen máshogyan

15.20 - 15.32

Prácser Attila, Oszkár Telekocsi 
Sharing economy - mint az új marketing modell

15.35 - 15.47

Papp Gábor, Shapr3D
App marketing, growth marketing

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 

  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLabFolytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.
  • Megválasztották a Marketing Szövetség elnökségét: a Manta alapítója továbbra is a tagok közöttOnline platformon tartotta meg ezévi tisztújító közgyűlését az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére összpontosító, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.