2016. November 17.-én ismét megrendezésre kerül a Digital Hack!

 

Tudj meg minél többet a digitális világ mai állásáról!

 

Tények, érdekes előadásokkal, melyeket elismert szakemberek tartanak november 17.-én, a Digital Hack Szekcióján.



Az esemény, mint minden évben, idén is a Magyar Marketing Szövetség szekciójaként várja azokat a látogatókat, akik érdeklődnek, mit is tartogat számunkra a technológia fejlődése, és ezzel együtt a digitalizáció.

A program már most elérhető a marketing.hu oldalon, mely ebben az évben is Varga István és Bonyhádi Gábor szerevezésében jött létre.



Digital Hack- Minden, amit egy éve nem tudhattál a digitális marketing területen!

HÁZIGAZDÁK: Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató

                     Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 


14.05 – 14.17

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
The future of marketing

14.20 – 14.32

Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító
Marketing botok

14.35 – 14.47

Kis Viktória, Google
A Google innovációk hatása a marketingre

14.50 – 15.02

Zsíros Mihály, Brains on Trains
6 kettő perces hasznos digital hack

15.05 - 15.17

Biri Mátyás, Growth Panda Lead Marketing Architect
Growth Hacking - marketing teljesen máshogyan

15.20 - 15.32

Prácser Attila, Oszkár Telekocsi 
Sharing economy - mint az új marketing modell

15.35 - 15.47

Papp Gábor, Shapr3D
App marketing, growth marketing

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.