2016. November 17.-én ismét megrendezésre kerül a Digital Hack!

 

Tudj meg minél többet a digitális világ mai állásáról!

 

Tények, érdekes előadásokkal, melyeket elismert szakemberek tartanak november 17.-én, a Digital Hack Szekcióján.



Az esemény, mint minden évben, idén is a Magyar Marketing Szövetség szekciójaként várja azokat a látogatókat, akik érdeklődnek, mit is tartogat számunkra a technológia fejlődése, és ezzel együtt a digitalizáció.

A program már most elérhető a marketing.hu oldalon, mely ebben az évben is Varga István és Bonyhádi Gábor szerevezésében jött létre.



Digital Hack- Minden, amit egy éve nem tudhattál a digitális marketing területen!

HÁZIGAZDÁK: Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató

                     Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 


14.05 – 14.17

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
The future of marketing

14.20 – 14.32

Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító
Marketing botok

14.35 – 14.47

Kis Viktória, Google
A Google innovációk hatása a marketingre

14.50 – 15.02

Zsíros Mihály, Brains on Trains
6 kettő perces hasznos digital hack

15.05 - 15.17

Biri Mátyás, Growth Panda Lead Marketing Architect
Growth Hacking - marketing teljesen máshogyan

15.20 - 15.32

Prácser Attila, Oszkár Telekocsi 
Sharing economy - mint az új marketing modell

15.35 - 15.47

Papp Gábor, Shapr3D
App marketing, growth marketing

Varga István, MMSZ elnökségi tag, Manta Marketing Kft. ügyvezető igazgató
Bonyhádi Gábor, MMSZ elnökségi tag, MarkMyProfessor Kft., alapító 

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.