10 ok, amiért szükségünk van weboldalra

Bármilyen kis vállalkozásnak érdemes jelen lennie az interneten. Ha másért nem, az alábbi 10 okból biztosan:


1.Megismertethetjük cégünket és termékünket a világgal
Hazánkban is egyre több ember és vállalat rendelkezik internetes hozzáféréssel, és számuk napról napra tovább nő. Ne hagyjuk hát kihasználatlanul ezt a páratlan eszközt, amellyel emberek ezreit érhetjük el közvetlenül.


2.Költséghatékonyság
Az internetes jelenlét - különösen más kommunikációs formákhoz képest - költségkímélő módja széles tömegek elérésének, és ezáltal új ügyfelek megszerzésének.


3.Ügyfél-kapcsolattartás
Egy weboldal remek lehetőség a cég ügyfélszolgálatának javítására. A site azonnali válaszlehetőséget biztosít az ügyfelektől és vásárlóktól érkező kérdésekre, valamint olyan közérdekű információk publikálására, mint a vállalat elérhetőségei, nyitva tartás és fogadóórák, a kínálatban szereplő termékek és szolgáltatások, cégbemutató, stb.


4.Állandó elérhetőség
A weboldalon keresztül cégünk a nap 24 órájában, a hét valamennyi napján, az év 365 napján elérhetővé válik. A site non-stop nyitva tartásának köszönhetően a potenciális ügyfelek és vásárlók bármikor bármit megtudhatnak vállalatunkról és termékünkről vagy szolgáltatásunkról.


5.Ez is egyfajta reklámozás
Egy weboldal nagyon hatékony marketingeszköz. Úgy is felfoghatjuk, mint egy nagyobb és több információval ellátott névjegykártya.


6.Új piacok válnak elérhetővé
Weboldalunk vagy akár csak egy része könnyedén felhasználható bármely piac meghódítása érdekében. A site-on keresztül célzottan szólítható meg egy konkrét vásárlói kör, ilyen módon személyre szabottan népszerűsítve termékünket.


7.Termékek és szolgáltatások értékesítése
Az internet újabb lehetőséget kínál a termékek és szolgáltatások értékesítésére. A világhálón át rengeteg megrendelés szerezhető, főleg mivel egyre több fogyasztó értékeli az online vásárlás adta kényelmet. Ráadásul mindehhez nekünk sem kell mennünk egy tapodtat sem.


8.Gyors frissítések és módosítások
Az üzleti életben mindennap történnek változások. Változnak az árak, az ütemtervek, az elérhetőség, a specifikációk, a követelmények, stb. Egy website-on keresztül lehetővé válik bármely hasonló információ azonnali frissítése, így mindig az éppen aktuális adatokkal találkozik a fogyasztó. A világhálón keresztül a látogatók és az ügyfelek sokkal hamarabb értesíthetők bármilyen változásról, mint ha reklám vagy nyomtatott eszközök segítségével próbálnánk elérni őket.


9.Visszajelzés a fogyasztóktól
Mit gondolnak a látogatók és a potenciális vagy meglévő vásárlók vállalatunkról és termékünkről/szolgáltatásunkról? Vannak-e javaslataik vagy ötleteik tevékenységünkkel kapcsolatban? Milyen elvárásaik vannak cégünkkel szemben? Mindez csupán néhány a számos kérdés közül, amelyre választ kaphatunk, ha visszajelzési lehetőséget teremtünk fogyasztóink számára az interneten. A kommunikáció kiépítése remek módja az ügyfélkapcsolatok ápolásának.


10.Versenyben maradás
Versenytársainknak már van weboldala? Az éleződő versenyben mindenki mindent elkövet azért, hogy eladásait növelje, és egyre több fogyasztóra tegyen szert. Előbb-utóbb minden vállalat felismeri a világhálóban rejlő lehetőségeket, ezért érdemes megelőzni a konkurenciát, és mielőbb jelen lenni az interneten.

 

/joelene orlando, az eMarketing Answers tanácsadójának cikke alapján írta: Gaborják Éva, marketinginfo.hu/

  • Már több mint 10.000 középiskolás töltötte ki a Nagy Diák AgrártesztetMire jó egy drón a mezőgazdaságban? Mit jelent a precíziós gazdálkodás? Milyen az intelligens mechanikus gyomirtás? Ehhez hasonló kérdéseket kell megválaszolnia azoknak a középiskolásoknak, akik a Nagy Diák Agrárteszt 2. online vetélkedőn december 15-ig még versenybe szállnának az értékes nyereményekért.
  • Sütve és főzve is egészséges a laskagomba, mégis keveset fogyasztunk belőleA többféleképpen elkészíthető laskagomba nemcsak finom, hanem magas rost- és fehérjetartalma miatt rendkívül egészséges is – hívja fel a figyelmet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara zöldség-és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampánya, az Európai Friss Csapat program. Ennek ellenére az átlagos éves gombafogyasztás országosan csupán 1 kilogramm fejenként, míg az uniós átlag ennek négyszerese.
  • Folyamatosan erősödik a Kárpát-medencei magyar gazdák összefogásaÚjabb tagszervezetekkel bővült a Kárpát-medencei Magyar Gazdák Egyeztető Fóruma (KEF). Minden eddiginél erősebb a határon inneni és túli gazdák összefogása, együttműködésük pedig még szorosabbá válhat a jövőben.