Vágtató digitális generációk

A Te véleményedre van szükségünk, hogy átfogó képet kaphassunk a ma élő generációk fogyasztói szokásairól. Tudasd velünk, számodra milyen mindennapi tényezők képzik az igazi értékeket!

 

„Az elmúlt 15 év alatt felnőtt egy új fogyasztói réteg. Ők a ’Z Generáció’, akik már a neten élnek. Okosak, van véleményük, gyorsan döntenek, ők a „digitális mindenevők”. Úgy érzik, alanyi jogon jár nekik a netes lét, a social média és az okostelefon. Aki őket meg tudja szólítani, az a jövőjét építi.” – nyilatkozta Varga István, ’Az Év Honlapja’ pályázat alapítója.

 

’Az Év Honlapja’ Team éppen ezért, indított el egy kutatást, mely első sorban a Z- generáció fogyasztói szokásait vizsgálja, a ’baby boomerek’, az X- és Y-generációk habitusával összevetve azt.

Jelenleg az Y- generáció tagjai alkotják a fiatal munkavállalók nagy részét, de érdemes figyelmet fordítani a Z- generációra is, hiszen ők lesznek a jövő vásárlói.

Nagyon nehéz az új generáció figyelmének középpontjába kerülni, mivel őket sokkal több inger, mikromomentum éri, mint a többi generáció szülötteit.

 

Szekunder kutatásunk során kialakult egy képünk a vizsgált fogyasztói rétegről. Felállítottuk hipotéziseinket és primer kutatásunk segítségével megerősítjük vagy megcáfoljuk azokat. Ezeket az állításokat csak később kívánjuk nyilvánosságra hozni, mivel ezzel befolyásolhatnánk kitöltőinket.

 

Annak érdekében, hogy ezek a következtetések relevánsak legyenek, minél nagyobb számú kitöltőre van szükségünk.

Kérjük, segítsd Te is munkánkat azzal, hogy kitöltöd ezt a mindössze 4 percet igénybe vevő kérdőívet- legyél bármely generáció tagja!

A kérdőívünket itt érheted el.

 

A felállított hipotézisekről és az eredményekről elsőként a Magyar Marketing Szövetség November 17.-ei konferencia plenáris ülésén hallhatnak majd az érdeklődők. Később megtekinthetőek lesznek a mantamarketing.hu, azevhonlapja.hu, illetve a marketing.hu weboldalakon.

 

Köszönettel,
’Az Év Honlapja’ Team

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.