Snapchat őrület- a ?sexting?-től való félelem

A Snapchat, Uyan Evan Spiegel, mindössze 23 éves vezérigazgatója koordinálásával, a Facebook három nagy baklövését kihasználva tör az élre. A Facebookkal ellentétben a Snapchat sokkal intimebb és egyedibb, hiszen csak azokra az emberekre összpontosít, akik a telefonkönyvünkben megtalálhatók, tehát megment azoktól a szituációktól, hogy olyan emberekkel kelljen szót váltanunk, akikkel nem szeretnénk és nem is szoktunk.

Persze miért is ne rejtene veszélyeket?! Az erényeiből kifolyólag lehetővé teszi a pornográf képek megosztását is, hiszen a képek, videók a megtekintés után törlődnek és mindenféle felelősség nélkül válthatnak üzenetet egymás közt a felhasználók, (megfeledkezve az okostelefonok screenshot funkciójáról) amely borzasztó nagy félelmet vált ki a szülőkből.

Mára már a felnőttek körében hasonló mértékben közkedvelt, mint a fiatalabb generációnál. Az app naponta 400 millió kép és videó küldését asszisztálja, ami azt jelenti, hogy meghaladja a Facebook és Instagram forgalmát együttvéve. Ebből kifolyólag nem meglepő az, hogy Zuckerberg 3 millió dollárt is hajlandó lenne fizetni az alkalmazásért.

A Snapchat ingyenes, egyelőre a hírek szerint semmiféle bevételt nem termel a cégnek, startupok mecénásai finanszírozzák költségeit. Ha nincs honorárium, miért kell a Facebooknak? A tinédzserek körében egyre veszít a népszerűségéből a Snapchat elterjedésének következtében, viszont a Facebook egyeduralomra tör, és ehhez az összes korosztályt le kell fednie. Nem hagyhatja, hogy bármilyen kezdeményezés gyengítse a pozícióját.

Bár a Snapchat a vezető Social média sorában csak a negyedik helyen áll, de mindenképp elismerésre méltó, hogy ilyen rövid idő alatt (2011 Szeptemberétől napjainkig) ekkora versenytársakkal tudott harcba szállni (Facebook, Twitter, Instagram), és minden esélye megvan arra, hogy a következő közösségimédia-sikersztori babérjaira törjön.

  • Ami az állásinterjún azonnal kiderülMinden vállalkozás csak olyan jó lehet, amilyenek a munkatársai. Kulcskérdés ezért, kit veszünk fel - és előtte  hogyan mérjük fel a jelentkező képességeit, jellemét. Néhány tanács, amerikai szakembertől. David Walker, egy nagy ingatlanközvetítő cég vezetője sok embert vett már fel és azt mondja: a lényeg, hogy megkülönböztessük, ki a jó eladó – és ki az, aki  csak magát tudja jól eladni… Walker általában néhány alapvető kérdést tesz fel a jelentkezőknek, hogy ezt el tudja dönteni.  
  • Íme 2017 legjobb honlapjai! 16. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 201 nevezés érkezett.
  • Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat! Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor!