Snapchat őrület- a ?sexting?-től való félelem

A Snapchat, Uyan Evan Spiegel, mindössze 23 éves vezérigazgatója koordinálásával, a Facebook három nagy baklövését kihasználva tör az élre. A Facebookkal ellentétben a Snapchat sokkal intimebb és egyedibb, hiszen csak azokra az emberekre összpontosít, akik a telefonkönyvünkben megtalálhatók, tehát megment azoktól a szituációktól, hogy olyan emberekkel kelljen szót váltanunk, akikkel nem szeretnénk és nem is szoktunk.

Persze miért is ne rejtene veszélyeket?! Az erényeiből kifolyólag lehetővé teszi a pornográf képek megosztását is, hiszen a képek, videók a megtekintés után törlődnek és mindenféle felelősség nélkül válthatnak üzenetet egymás közt a felhasználók, (megfeledkezve az okostelefonok screenshot funkciójáról) amely borzasztó nagy félelmet vált ki a szülőkből.

Mára már a felnőttek körében hasonló mértékben közkedvelt, mint a fiatalabb generációnál. Az app naponta 400 millió kép és videó küldését asszisztálja, ami azt jelenti, hogy meghaladja a Facebook és Instagram forgalmát együttvéve. Ebből kifolyólag nem meglepő az, hogy Zuckerberg 3 millió dollárt is hajlandó lenne fizetni az alkalmazásért.

A Snapchat ingyenes, egyelőre a hírek szerint semmiféle bevételt nem termel a cégnek, startupok mecénásai finanszírozzák költségeit. Ha nincs honorárium, miért kell a Facebooknak? A tinédzserek körében egyre veszít a népszerűségéből a Snapchat elterjedésének következtében, viszont a Facebook egyeduralomra tör, és ehhez az összes korosztályt le kell fednie. Nem hagyhatja, hogy bármilyen kezdeményezés gyengítse a pozícióját.

Bár a Snapchat a vezető Social média sorában csak a negyedik helyen áll, de mindenképp elismerésre méltó, hogy ilyen rövid idő alatt (2011 Szeptemberétől napjainkig) ekkora versenytársakkal tudott harcba szállni (Facebook, Twitter, Instagram), és minden esélye megvan arra, hogy a következő közösségimédia-sikersztori babérjaira törjön.

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.