Hasonlítsuk össze az Y és Z generációt! Miben változott a világszemlélet a két nemzedék alatt?

Kinek joga eldönteni, hogy vajon ezzel ők jól jártak-e? Hiszen abból a szempontból igen, hogy nagyon könnyen elsajátítják a különböző digitális eszközök használatát, ezáltal nem jelenthet számukra nehézséget alkalmazkodni a mai oktatási- és munkakövetelményekhez, viszont személyes kapcsolataik elcsökevényesednek, minden kontaktust bekebelez az Online örvényszerű ereje.


Mi már egy fogyasztói társadalomba születtünk bele. Szüleink és nagyszüleink (baby boomerek) rengeteg munka árán valósították meg azt, amire vágytak. Rettentő nehéz adottságok mellett tettek szert lakásra, házra, autóra és próbálták meg kialakítani egzisztenciájukat. Ebből kifolyólag ők mindent megtettek annak érdekében, hogy minket önállóságra és szabad véleménynyilvánításra neveljenek. Talán ennek köszönhető az, hogy mi sokkal nagyobb önbizalommal ugrunk fejest a lehetőségekbe és megpróbáljuk életünket szabadabban élni, feladatainkat könnyedebben ellátni.


Utol tudjuk-e érni a Z generációt? Véleményem szerint nem. Hiszen a digitális intelligencia a ?vérükben van?. Nem ugyanolyan aggyal gondolkodunk. Mi nem tudunk elrugaszkodni a gyerekkorunkban berögződött szokásoktól, nem tudjuk és nem is akarjuk mellőzni a kézírást, a könyvolvasást, szívesen veszünk elő és hallgatunk meg újra egy kazettát és érthetetlenül állunk a Snapchat előtt.


Most a Z generáción a sor. Számukra minden lehetőség adott egy új, modern, de mégis emberséges világ megalkotására, feltéve, ha ellen tudnak állni, és nem szállnak fel a mókuskerékre.


  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.