Digitális marketing tippek startupoknak

Életed egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.


  1. Készíts örökzöld tartalmakat: Bárhol is kommunikálj, próbálj meg olyan tartalmakat létrehozni, ami soha sem évül el. (vagy csak lassan) Ezeket akár időről időre elő is veheted majd és újra felhasználhatod a kampányaid során.


  2. Nyereményjátékok: Az emberek imádják a nyereményjátékokat. Igyekezz az ebben rejlő lehetőségeket minél jobban kihasználni a márkaépítés során. Buzdíthatsz benne oldallátogatásra vagy akár a visszatérésre is. Ügyelj azonban a jogi kérdésekre!


  3. Használj popupot: Talán nem hiszel benne, de webhelyeden jól elhelyezett felugró ablakok csodákra képesek a kampány során, ha azonban túlzásba viszed a használatukat, akkor éppen az ellenkező hatást válthatod ki a felhasználókból, mint amit szeretnél.


  4. Social media promóció: Használd ki a közösségi média hirdetésekben rejlő lehetőségeket. Készíts interaktív kampányokat, és hirdesd is meg őket, legalább egy kisebb büdzsével. Folyamatosan mérj, elemezz és tanulj a hibáidból, így kiismerheted a célközönséged szokásait és optimalizálhatod a hirdetéseidet.


  5. Mérj objektíven: Határozz meg pontos célokat a digitális marketinged során és próbálj meg azoktól csak kevéssé eltérni az üzletmenet alatt. Segítségedre lehet ebben a Google Analytics ingyenes eszköz, amivel rendkívül sokrétű adatot nyerhetsz ki és ami az elemzésben is hasznos társad lehet.

 

/marketingmorzsa.hu; Forbes/

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.