Digitális marketing tippek startupoknak

Életed egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.


  1. Készíts örökzöld tartalmakat: Bárhol is kommunikálj, próbálj meg olyan tartalmakat létrehozni, ami soha sem évül el. (vagy csak lassan) Ezeket akár időről időre elő is veheted majd és újra felhasználhatod a kampányaid során.


  2. Nyereményjátékok: Az emberek imádják a nyereményjátékokat. Igyekezz az ebben rejlő lehetőségeket minél jobban kihasználni a márkaépítés során. Buzdíthatsz benne oldallátogatásra vagy akár a visszatérésre is. Ügyelj azonban a jogi kérdésekre!


  3. Használj popupot: Talán nem hiszel benne, de webhelyeden jól elhelyezett felugró ablakok csodákra képesek a kampány során, ha azonban túlzásba viszed a használatukat, akkor éppen az ellenkező hatást válthatod ki a felhasználókból, mint amit szeretnél.


  4. Social media promóció: Használd ki a közösségi média hirdetésekben rejlő lehetőségeket. Készíts interaktív kampányokat, és hirdesd is meg őket, legalább egy kisebb büdzsével. Folyamatosan mérj, elemezz és tanulj a hibáidból, így kiismerheted a célközönséged szokásait és optimalizálhatod a hirdetéseidet.


  5. Mérj objektíven: Határozz meg pontos célokat a digitális marketinged során és próbálj meg azoktól csak kevéssé eltérni az üzletmenet alatt. Segítségedre lehet ebben a Google Analytics ingyenes eszköz, amivel rendkívül sokrétű adatot nyerhetsz ki és ami az elemzésben is hasznos társad lehet.

 

/marketingmorzsa.hu; Forbes/

  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLabFolytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.
  • Megválasztották a Marketing Szövetség elnökségét: a Manta alapítója továbbra is a tagok közöttOnline platformon tartotta meg ezévi tisztújító közgyűlését az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére összpontosító, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.