Digitális marketing tippek startupoknak

Életed egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.


  1. Készíts örökzöld tartalmakat: Bárhol is kommunikálj, próbálj meg olyan tartalmakat létrehozni, ami soha sem évül el. (vagy csak lassan) Ezeket akár időről időre elő is veheted majd és újra felhasználhatod a kampányaid során.


  2. Nyereményjátékok: Az emberek imádják a nyereményjátékokat. Igyekezz az ebben rejlő lehetőségeket minél jobban kihasználni a márkaépítés során. Buzdíthatsz benne oldallátogatásra vagy akár a visszatérésre is. Ügyelj azonban a jogi kérdésekre!


  3. Használj popupot: Talán nem hiszel benne, de webhelyeden jól elhelyezett felugró ablakok csodákra képesek a kampány során, ha azonban túlzásba viszed a használatukat, akkor éppen az ellenkező hatást válthatod ki a felhasználókból, mint amit szeretnél.


  4. Social media promóció: Használd ki a közösségi média hirdetésekben rejlő lehetőségeket. Készíts interaktív kampányokat, és hirdesd is meg őket, legalább egy kisebb büdzsével. Folyamatosan mérj, elemezz és tanulj a hibáidból, így kiismerheted a célközönséged szokásait és optimalizálhatod a hirdetéseidet.


  5. Mérj objektíven: Határozz meg pontos célokat a digitális marketinged során és próbálj meg azoktól csak kevéssé eltérni az üzletmenet alatt. Segítségedre lehet ebben a Google Analytics ingyenes eszköz, amivel rendkívül sokrétű adatot nyerhetsz ki és ami az elemzésben is hasznos társad lehet.

 

/marketingmorzsa.hu; Forbes/

  • Agrárdigitalizáció a Kossuth rádión: az online térbe költözött a mezőgazdaság egy részeA digitális világról volt szó Magyarország egyik legrégebbi rádiójában: az agrárdigitalizáció került terítékre a Kossuth rádió Hajnal-Tájban című adásában.
  • Megszülettek az ország első lombik szarvasmarha borjai LajoskomárombanOrszágosan egyedülálló tudományos sikert értek el a Szent István Egyetem Kaposvári Campus Embrió-átültető Központjának munkatársai. A létesítményben az országban elsőként sikerült élő szarvasmarhából petesejtleszívással, laboratóriumi körülmények között végrehajtott termékenyítéssel „lombikborjakat” létrehozni. A három murraygrey borjú augusztusban született a Lajoskomáromi Tejtermelő Kft. tehenészeti telepén.
  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLab Folytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.