A digitális tartalom történelme

Nehéz elhinni, hogy az emberek többsége csupán alig egy évtizede kezdett el okostelefont használni rendszeresen, amelynek köszönhetően napjainkban gombnyomásra készülhetnek képek vagy újabban akár HD videók is.

A digitális tartalmak előállításának története azzal kezdődött el, amikor a Kodak az 1970-es években feltalálta a digitális fényképezőgépet. Annak ellenére, hogy a technológia csak az 1990-es évek végére terjedt el világszerte, sokan még akkor is rajongtak érte, amikor már egyáltalán nem volt hatékony a nagy méretű képek tárolása és a képminőség is messze elmaradt már az okostelefonokétól.

Mára gyakorlatilag mindenki digitális fényképezőgéppel és videó kamerával a zsebében él, aminek köszönhetően a digitális tartalom 90%-a az elmúlt két évben (!) keletkezett.

 

Nowsourcing.com csapata most készített egy megdöbbentő infografikát a digitális tartalmak történelméről, amelyet a Social Media Today oldalán tudsz megtekinteni. Elképesztő adatokkal fogsz találkozni!

 

 

Ezek az infografikák is érdekesek lehetnek a számodra:

 

 

/marketingmorzsak.hu/

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.