A digitális tartalom történelme

Nehéz elhinni, hogy az emberek többsége csupán alig egy évtizede kezdett el okostelefont használni rendszeresen, amelynek köszönhetően napjainkban gombnyomásra készülhetnek képek vagy újabban akár HD videók is.

A digitális tartalmak előállításának története azzal kezdődött el, amikor a Kodak az 1970-es években feltalálta a digitális fényképezőgépet. Annak ellenére, hogy a technológia csak az 1990-es évek végére terjedt el világszerte, sokan még akkor is rajongtak érte, amikor már egyáltalán nem volt hatékony a nagy méretű képek tárolása és a képminőség is messze elmaradt már az okostelefonokétól.

Mára gyakorlatilag mindenki digitális fényképezőgéppel és videó kamerával a zsebében él, aminek köszönhetően a digitális tartalom 90%-a az elmúlt két évben (!) keletkezett.

 

Nowsourcing.com csapata most készített egy megdöbbentő infografikát a digitális tartalmak történelméről, amelyet a Social Media Today oldalán tudsz megtekinteni. Elképesztő adatokkal fogsz találkozni!

 

 

Ezek az infografikák is érdekesek lehetnek a számodra:

 

 

/marketingmorzsak.hu/

  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.
  • Ezért érdemes videót használni"Több elérést és aktivitást hoz, mint egy poszt vagy egy link?  Ez fontos, de vannak ennél izgalmasabb indokok is. Persze, ha ugyanannyi munka elkészíteni egy videót, mint egy blogbejegyzést, akkor ez is egy jó érv a videó mellett, de a videó nem szöveges tartalom helyett kell" – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd.