A digitális tartalom történelme

Nehéz elhinni, hogy az emberek többsége csupán alig egy évtizede kezdett el okostelefont használni rendszeresen, amelynek köszönhetően napjainkban gombnyomásra készülhetnek képek vagy újabban akár HD videók is.

A digitális tartalmak előállításának története azzal kezdődött el, amikor a Kodak az 1970-es években feltalálta a digitális fényképezőgépet. Annak ellenére, hogy a technológia csak az 1990-es évek végére terjedt el világszerte, sokan még akkor is rajongtak érte, amikor már egyáltalán nem volt hatékony a nagy méretű képek tárolása és a képminőség is messze elmaradt már az okostelefonokétól.

Mára gyakorlatilag mindenki digitális fényképezőgéppel és videó kamerával a zsebében él, aminek köszönhetően a digitális tartalom 90%-a az elmúlt két évben (!) keletkezett.

 

Nowsourcing.com csapata most készített egy megdöbbentő infografikát a digitális tartalmak történelméről, amelyet a Social Media Today oldalán tudsz megtekinteni. Elképesztő adatokkal fogsz találkozni!

 

 

Ezek az infografikák is érdekesek lehetnek a számodra:

 

 

/marketingmorzsak.hu/

  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.