A digitális tartalom történelme

Nehéz elhinni, hogy az emberek többsége csupán alig egy évtizede kezdett el okostelefont használni rendszeresen, amelynek köszönhetően napjainkban gombnyomásra készülhetnek képek vagy újabban akár HD videók is.

A digitális tartalmak előállításának története azzal kezdődött el, amikor a Kodak az 1970-es években feltalálta a digitális fényképezőgépet. Annak ellenére, hogy a technológia csak az 1990-es évek végére terjedt el világszerte, sokan még akkor is rajongtak érte, amikor már egyáltalán nem volt hatékony a nagy méretű képek tárolása és a képminőség is messze elmaradt már az okostelefonokétól.

Mára gyakorlatilag mindenki digitális fényképezőgéppel és videó kamerával a zsebében él, aminek köszönhetően a digitális tartalom 90%-a az elmúlt két évben (!) keletkezett.

 

Nowsourcing.com csapata most készített egy megdöbbentő infografikát a digitális tartalmak történelméről, amelyet a Social Media Today oldalán tudsz megtekinteni. Elképesztő adatokkal fogsz találkozni!

 

 

Ezek az infografikák is érdekesek lehetnek a számodra:

 

 

/marketingmorzsak.hu/

  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.