A digitális tartalom történelme

Nehéz elhinni, hogy az emberek többsége csupán alig egy évtizede kezdett el okostelefont használni rendszeresen, amelynek köszönhetően napjainkban gombnyomásra készülhetnek képek vagy újabban akár HD videók is.

A digitális tartalmak előállításának története azzal kezdődött el, amikor a Kodak az 1970-es években feltalálta a digitális fényképezőgépet. Annak ellenére, hogy a technológia csak az 1990-es évek végére terjedt el világszerte, sokan még akkor is rajongtak érte, amikor már egyáltalán nem volt hatékony a nagy méretű képek tárolása és a képminőség is messze elmaradt már az okostelefonokétól.

Mára gyakorlatilag mindenki digitális fényképezőgéppel és videó kamerával a zsebében él, aminek köszönhetően a digitális tartalom 90%-a az elmúlt két évben (!) keletkezett.

 

Nowsourcing.com csapata most készített egy megdöbbentő infografikát a digitális tartalmak történelméről, amelyet a Social Media Today oldalán tudsz megtekinteni. Elképesztő adatokkal fogsz találkozni!

 

 

Ezek az infografikák is érdekesek lehetnek a számodra:

 

 

/marketingmorzsak.hu/

  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.  
  • 4 marketing trükk, amivel igazi rajongókat szerezhetszA márkák szerethetősége is éppúgy működik, mint az emberek közötti szimpátia: a márka él, lélegzik, eszméket támogat, célokat karol fel és folyamatosan változik és fejlődik.   Ha a marketingstratégiádat jobbá szeretnéd tenni, akkor a fentieket mindenképpen mérlegelned kell a jövőben, hiszen kizárólag így leszel képes szerethető márkát létrehozni. Mindehhez járul hozzá a TNW 4 marketingtippel:
  • Két kézzel szórjuk a pénzt mobiltelefonraSzépen hízik a családok költekezése, de a legnagyobb ütemben a telefonvásárlás ugrott meg az elmúlt években.   A kereskedelmi, azon belül az online kereskedelmi tendenciákkal napi szinten foglalkozó blokkk.com legfrissebb jelentése általánosságban nézi meg az elmúlt öt év költési adatait, és ebből a riportból kiderül, hogy a mobiltelefonra a családok kiemelt módon áldoznak.